Turbo inrijden

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Runny
Geregistreerd lid

Turbo inrijden

Bericht door Runny » vr 14 jul, 2006 11:04

Ik heb vorige week de kapotte turbo van mijn Saab 9-3 laten vervangen bij Speektuning.
Weet iemand toevallig hoeveel km ik de turbo moet inrijden?

Ik ben trouwens uitermate tevreden over SpeekTuning. Ook de koffie in huize Speek is aan te raden :)

turboflix
Donateur
Donateur

Re: Turbo inrijden

Bericht door turboflix » vr 14 jul, 2006 11:24

Runny schreef:Ik heb vorige week de kapotte turbo van mijn Saab 9-3 laten vervangen bij Speektuning.

Ik ben trouwens uitermate tevreden over SpeekTuning. Ook de koffie in huize Speek is aan te raden :)
euh...misschien handig om dat aan Speektuning te vragen??

1 belletje en je weet alles!

Runny
Geregistreerd lid

Bericht door Runny » vr 14 jul, 2006 12:34

Speek is op vakantie :!:
turboflix schreef:
Runny schreef:Ik heb vorige week de kapotte turbo van mijn Saab 9-3 laten vervangen bij Speektuning.

euh...misschien handig om dat aan Speektuning te vragen??

1 belletje en je weet alles!

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » vr 14 jul, 2006 12:40

Runny schreef:Speek is op vakantie :!:
nog net niet! :wink:

Je hebt em nu bijna een week eronder......trap het gas nu maar eens dieper in hoor!

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » vr 14 jul, 2006 14:44

speektuning schreef:

Je hebt em nu bijna een week eronder......trap het gas nu maar eens dieper in hoor!
Veel plezier! (Heb je ervaring met turbo en lpg?)

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » vr 14 jul, 2006 18:47

Runny schreef:
Ik heb vorige week de kapotte turbo van mijn Saab 9-3 laten vervangen bij Speektuning.
In de eerste week heeft de turbo nog een beetje moeite met opspoelen, maar wordt met de de dag beter. Dit was bij mij het geval.

Runny schreef:
Is al weer een tijdje geleden dat ik koffie bij Sander heb gehad omdat het de laatste keer wel erg warm was, dus hebben we maar een glaasje cola genomen :wink: .

Gr, Bennie

accordracer
Geregistreerd lid

Bericht door accordracer » za 15 jul, 2006 14:37

een keer extra olie verversen kan geen kwaad als je een nieuwe turbo hebt.

Runny
Geregistreerd lid

Bericht door Runny » za 15 jul, 2006 19:12

DDJ schreef:
speektuning schreef:

Ehh, ik rijd op LPG(G3 (120.000km)) en heb daar geen enkele klacht over. Ik merk geen verschil in vermogen, dus wat mij betreft een aanrader.

Hr Speek, vast een fijne vakantie en ik zal het gas eens voorzichtig gaan intrappen, kan de KLPD weer op jacht naar hun vakantiegeld :)

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » zo 16 jul, 2006 10:37

Runny schreef:
DDJ schreef:
speektuning schreef: nog net niet! :wink:

Ehh, ik rijd op LPG(G3 (120.000km)) en heb daar geen enkele klacht over. Ik merk geen verschil in vermogen, dus wat mij betreft een aanrader.

Hr Speek, vast een fijne vakantie en ik zal het gas eens voorzichtig gaan intrappen, kan de KLPD weer op jacht naar hun vakantiegeld :)
Rij ook LPG dus dan zal het daar niet aan liggen dat hij soms wat nukkig is bij accelereren. Zal dan wel aan de massaverbinding kunnen liggen zoals elders omschreven.

Plaats reactie