Wie redt deze classic Caab!

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Pablo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Wie redt deze classic Caab!

Bericht door Pablo » di 25 jun, 2013 22:37

Deze Caab staat al maanden te verpieteren op een parkeerplek aan de Marnixstraat in Haarlem. Inmiddels gat in het dak, binnenbekleding aan het schimmelen, banden leeggelopen. Kortom zonde om 'm zo te verwaarlozen. Kennelijk wordt de parkeervergunning wel betaald want er zitten geen bonnen op.

Iemand toevallig bekend met deze auto?

Afbeelding

Jungleman
Geregistreerd lid

Re: Wie redt deze classic Caab!

Bericht door Jungleman » di 25 jun, 2013 22:53

de bonnetjes komen vanzelf bij de eigenaar op de mat, want de APK is in april jl verlopen.

overigens is de Caab de laatste 10 jaar bij dezelfde eigenaar. apart dat je je auto dan zo laat verslonzen.

chriscamf

Bericht door chriscamf » di 25 jun, 2013 23:29

Briefje onder de ruit plakken. Misschien zit de eigenaar wel in de problemen? Als hij al zo lang stil staat...lijkt me sterk dat het een bewuste keuze is.

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » wo 26 jun, 2013 5:08

Zo te zien is er al zeker 2x een opkoper langs geweest, getuige het (geplastificeerde) papiertje onder de ruitenwisser en in de kier tussen voorruit en dak.

Iets wat ik zelf hoogst brutaal vind.

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » do 11 jul, 2013 14:48

Aangezien ik weet waar de eigenaar woont heb ik even contact met hem gezocht en hij wil de auto eventueel verkopen. Hij heeft hem destijds bij The Gallery in Brummen gekocht en er weinig mee gereden. Aangezien het een USA-specs auto is leek het mij een interessante donor voor de '86-er Caab, althans de donor die er ondanks de automaat het dichtst bij in de buurt komt, en gezien de staat heb ik €500 geboden. Hij zat zelf aan het tienvoudige te denken, aangezien de auto motorisch volgens zijn zeggen in uitstekende staat verkeert. Van de klok lees ik ruim 300.000 (volgens mij km) af, maar hij is naar verluidt gereviseerd.

Kortom, we komen daar nooit uit, maar als iemand richting drie mille kruipt kon je wel eens slagen. Moet wel een nieuwe kap op denk ik...

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » do 11 jul, 2013 17:36

als hij er dan voor die 3 ruggen een nieuwe kap bij levert, bestaat de kans dat hij 'm redelijk snel verkocht heeft. doet hij dat niet, dan wordt het een verhaal van lange adem, denk ik.

Plaats reactie