Mijn kofferbak was nog niet helemaal vol toen ik de foto nam.ralph_m schreef:netjes Vyv, zonder dakbak krijg je dit...
Maar ik moet zeggen, er is minder meegegaan dan vorige jaren

Mijn kofferbak was nog niet helemaal vol toen ik de foto nam.ralph_m schreef:netjes Vyv, zonder dakbak krijg je dit...

Wel lekker in de schaduw, haha!The Devil's Own V4 schreef:Dieptepunt van de vakantie als je gewend bent aan wildkamperen...

Eindje rijden ook in een 96!AbelJanR schreef:Wel lekker in de schaduw, haha!The Devil's Own V4 schreef:Dieptepunt van de vakantie als je gewend bent aan wildkamperen...
Grappig ik heb zijn broer, en al twee maand terug uit trogir.rutgerreinier schreef:
Net terug uit Trogir. 1750 km heen en terug probleemloos!

gijsmondria schreef:Grappig ik heb zijn broer, en al twee maand terug uit trogir.rutgerreinier schreef:

Schitterend!N207 schreef:Afgelopen vakantie in Noord Wales en de Yorkshire Dales geweest. Hier een plaatje gemaakt op een pas tussen het Swaledale en het Wensleydale, Yorkshire Dales.

Welke camping zat je?gijsmondria schreef:Grappig ik heb zijn broer, en al twee maand terug uit trogir.rutgerreinier schreef:
Prachtig plaatje, Ronald!N207 schreef: