IntSaab 2013 Engeland
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Re: IntSaab 2013 Engeland
Komende dagen meer.
Grtz. Kind regards. Harry, Laurens en Lennard.
Grtz. Kind regards. Harry, Laurens en Lennard.
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Hierbij wat foto's uit mijn selectie, het was een geweldig evenement:

-
ahbijker
- Donateur (4x)

De terechte donkerrode winnaar van de beauty contest categorie 900

Erik Carlsson (in gele polo) naast de voorzitter van de Engelse Saab club en de mede eigenaar van het Saab museum.

Hij zat gewoon tussen alle VIPs van het hele event: Brandslang himself

En voor de fun een paar van onze eigen bijzondere foto's waaronder de heenreis met zwaar beladen kofferrek, de camping met buurmans carport en de terugreis met bijzondere Good Oldies.

Erik Carlsson (in gele polo) naast de voorzitter van de Engelse Saab club en de mede eigenaar van het Saab museum.
Hij zat gewoon tussen alle VIPs van het hele event: Brandslang himself
En voor de fun een paar van onze eigen bijzondere foto's waaronder de heenreis met zwaar beladen kofferrek, de camping met buurmans carport en de terugreis met bijzondere Good Oldies.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

ahbijker schreef:De terechte donkerrode winnaar van de beauty contest categorie 900
Wat een ongelofelijk leuk busje (is eens wat anders dan een vw)
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Dank je, maar eerlijk is eerlijk: die rode Caab was mij betreft echt de allermooiste!
Busje is van een Amerikaanse vliegtuigfabrikant. De naam weet ik niet maar stoer is ie wel.
Gave banden ook. Volledig aluminium.
Het was een soort Ford clubje die in Engeland had getoert. Wat dacht je van dit:

Busje is van een Amerikaanse vliegtuigfabrikant. De naam weet ik niet maar stoer is ie wel.
Gave banden ook. Volledig aluminium.
Het was een soort Ford clubje die in Engeland had getoert. Wat dacht je van dit:

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Heeft iemand een betere foto van die gele 99? Lijkt me een prachtige auto! Die kleur is zooo mooi!Paul Viking schreef:
-
Thom
- Donateur

heb geen foto maar zag wel dat er onder de kap een mooi stukje werk is verricht. Er zijn o.a. dubbele carburateurs (weber o.i.d.) gemonteerd (incl. aangepast spruitstuk) en dat was netjes gedaan. Denk dat die saab goed voorruit wil.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Is 'm niet he...? Of toch?Sapphire schreef:Heeft iemand een betere foto van die gele 99? Lijkt me een prachtige auto! Die kleur is zooo mooi!Paul Viking schreef:

-
egberts
- Donateur (7x)

ik hen niet veel foto's maar ga komend weekend de boel online zetten...!
-
egberts
- Donateur (7x)

-
ahbijker
- Donateur (4x)

Met de tent is het net zoveel km. alleen moet je wat vaker tanken vanwege volle bepakking.
.
-
egberts
- Donateur (7x)

heeft even geduurd, maar hierbij de link naar mijn foto's van Int Saab 2013:
https://picasaweb.google.com/1038969319 ... directlink
https://picasaweb.google.com/1038969319 ... directlink