thought as much
de literprijs van LPG
-
Redstar
- Geregistreerd lid
Re: de literprijs van LPG
Men mag je dan wel weer alles vertellen over de aanbieding van de dag. 2 Nestle repen voor de prijs van 1.5 
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Wat ons opvalt is dat de prijs in de zomer juist stijgt, en in de winter het laagste is. In de winter tanken wij meestal voor rond de €0,50/liter, en in de zomer voor rond de €0,65/liter.turbopilot schreef: let maar eens op, als het kouder wordt gaat de prijs omhoog
Zo is de prijs op dit moment nog €0,57/liter, een goede maand terug stond ze op €0,625/liter......
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
-
evolver86
- Geregistreerd lid
In de winter wordt meer diesel en stookolie verkocht --> overschot aan lpg.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

ja maar er wordt ook meer lpg op een andere manier verstookt
-
jelger
- Geregistreerd lid
in de winter is de prijs doorgaans hoger.
Maar het kan best zijn dat de prijs in de zomer omhooggaat, maar dat ligt meestal aan ontwikkelingen in de wereld die de olieprijs onder druk zetten, dat is deze zomer inderdaad gebeurd... alleen betaal ik nu nog steeds minder dan afgelopen winter. De prijs is aan het begin van de zomer onder de 0,60 gedoken, maar staat inmiddels alweer een paar weken rond de 0,63. Afgelopen winter was dat nog boven de 0,70.
Maar het kan best zijn dat de prijs in de zomer omhooggaat, maar dat ligt meestal aan ontwikkelingen in de wereld die de olieprijs onder druk zetten, dat is deze zomer inderdaad gebeurd... alleen betaal ik nu nog steeds minder dan afgelopen winter. De prijs is aan het begin van de zomer onder de 0,60 gedoken, maar staat inmiddels alweer een paar weken rond de 0,63. Afgelopen winter was dat nog boven de 0,70.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

wat betaal je daar dan, hier is €0,63 het laagst
-
jelger
- Geregistreerd lid
@Nike, de Brand Oil (tegenwoordig onder Esso vlag) bij De Wijk is ook best laag geprijsd voor die regio. Kom daar nog wel eens van/naar Drenthe (omgeving Aalden waar niets zit)
Zelf betaal ik hier in Den Haag momenteel tussen de 60,9 en 63,9 ct/l en dat is eigenlijk de hele zomer wel zo geweest, met een klein dipje nog onder de 60ct.
Vanaf 1 januari gaan we 7ct meer accijns betalen. Dat wordt dus in een klap 8,5 ct hogere literprijs, plus nog de winterse stijging van de LPG prijs.
Zelf betaal ik hier in Den Haag momenteel tussen de 60,9 en 63,9 ct/l en dat is eigenlijk de hele zomer wel zo geweest, met een klein dipje nog onder de 60ct.
Vanaf 1 januari gaan we 7ct meer accijns betalen. Dat wordt dus in een klap 8,5 ct hogere literprijs, plus nog de winterse stijging van de LPG prijs.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

(nu zit ik niet gehuurd, maar toch)
-
levensnevel
- Donateur (3x)

mmm 8,5 eurocent per liter erbij in 2014 dat gaat ons, bij ongewijzigde rijstijl, dus een 0,91 eurocent per 100 km extra kosten
Nou, dat moet dan maar want onze herensloep is er niet om met 90 km/u op de rechterbaan mee te tuffen in het kielzog van de vele vrachtwagens
Heino? Nee da's te ver uit de buurt, ook in 2014.
Nou, dat moet dan maar want onze herensloep is er niet om met 90 km/u op de rechterbaan mee te tuffen in het kielzog van de vele vrachtwagens
Heino? Nee da's te ver uit de buurt, ook in 2014.
-
9000-95
- Donateur

eigenlijk te idoot voor woorden ja, helemaal als je kijkt naar de procentuele verhoging:
LPG +10%, diesel +2%, benzine +0%.
Erg benieuwd wat daar de redenering achter is
LPG +10%, diesel +2%, benzine +0%.
Erg benieuwd wat daar de redenering achter is
-
turbopilot
- Donateur (7x)

turbopilot schreef:tja ontdekt de transportwereld een gat in de markt viewtopic.php?f=9&t=133837" onclick="window.open(this.href);return false;
krijg je dit weer
dit misschien?
-
jelger
- Geregistreerd lid
Voor de Haagse LPG'ers onder ons: Het populaire Shell station op de Binckhorst (Kerkhof) heeft zijn LPG sinds enige dagen afgesloten.
Of dit blijvend is weet ik niet, maar er zit een zeil om de LPG prijs heen op de zuil, er is bekisting om de pompen geplaatst, en de slangen zijn verwijderd. Als het al niet blijvend is, dan wel voor langere duur lijkt me. Jammer, want de combinatie van uitvalsroute, gratis bandenlucht, overdosis aan wascabines en zuiginstallaties en een pronto LPG prijs was vrij ideaal.
Of dit blijvend is weet ik niet, maar er zit een zeil om de LPG prijs heen op de zuil, er is bekisting om de pompen geplaatst, en de slangen zijn verwijderd. Als het al niet blijvend is, dan wel voor langere duur lijkt me. Jammer, want de combinatie van uitvalsroute, gratis bandenlucht, overdosis aan wascabines en zuiginstallaties en een pronto LPG prijs was vrij ideaal.