HUD-voorruit-ellende: reeël of niet?

2010-2012
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: HUD-voorruit-ellende: reeël of niet?

Bericht door Lady9-5NG » di 24 sep, 2013 12:48

Oh. Jemig. Daar moet je ook snel bij zijn...

evolver86
Geregistreerd lid

Bericht door evolver86 » di 24 sep, 2013 15:39

mooi om te zien dat de auto heeft berekent dat door de zijdelingse klap alleen de sidebags uit moesten en dat niet alles maar gewoon uitgeklapt is. De voorste bags zijn nog in takt.

flinke klap geweest. Had niet graag achteringezeten denk ik.

kochje
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door kochje » wo 25 sep, 2013 15:01

gudmundje schreef:Moet toch echt wel op te lossen zijn met gewoon een folie op een normale voorruit ???
Ik heb zonet in de blog van SaabsUnited gevonden dat er inderdaad een folie, of film, wordt verkocht door Garmin.
Garmin biedt namelijk de HUD optie aan en gebruikt daarvoor deze film die op de voorruit wordt aangebracht.
De prijs in de VS is $ 9.90.
Dit moet dus eigenlijk ook een optie zijn voor diegene die geen nieuwe voorruit voor hun 9-5 met HUD kunnen vinden.

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » wo 25 sep, 2013 15:04

Klopt ik heb dit al enkele malen vermeld:

https://buy.garmin.com/nl-BE/BE/op-de-w ... 34348.html

kochje
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door kochje » wo 25 sep, 2013 16:45

Retep schreef:Klopt ik heb dit al enkele malen vermeld:

https://buy.garmin.com/nl-BE/BE/op-de-w ... 34348.html
Sorry,Retep, dat heb ik dan gemist.
Echter is het wel zo dat de film apart kan worden besteld voor het aangegeven bedrag van $ 9.90.
Hoop dat deze oplossing dan iedereen gerust kan stellen.

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » wo 25 sep, 2013 17:03

Men zou het eens moeten kunnen proberen

gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » wo 25 sep, 2013 17:22

kochje schreef:
gudmundje schreef:Moet toch echt wel op te lossen zijn met gewoon een folie op een normale voorruit ???
Ik heb zonet in de blog van SaabsUnited gevonden dat er inderdaad een folie, of film, wordt verkocht door Garmin.
Garmin biedt namelijk de HUD optie aan en gebruikt daarvoor deze film die op de voorruit wordt aangebracht.
De prijs in de VS is $ 9.90.
Dit moet dus eigenlijk ook een optie zijn voor diegene die geen nieuwe voorruit voor hun 9-5 met HUD kunnen vinden.
grappig, had je al gespot op SU :-)

Heb zelf geen hud, hoop dat de hud eigenaren er iets aan hebben, al had ik begrepen dat een folie niet echt in de smaak viel...

kochje
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door kochje » wo 25 sep, 2013 17:32

Ik heb de HUD en hoop dat ik de folie niet snel nodig heb.
Maar indien het zover komt ga ik de folie zeker proberen want eenmaal de HUD gebruikt kan men bijna niet meer zonder.
Hoop dat iemand die dit moet testen ons op de hoogte wilt houden hoe goed of slecht het werkt.
Kan me niet voorstellen dat indien de film werkt met een Garmin system waarom het dan niet goed kan werken met de bestaande HUD in onze Saab.

dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door dpdietvorst » wo 25 sep, 2013 22:38

Folie=goede tip. Grazie.

Voor wat betreft die 9-5 sloper; ik ben er ook al vanaf vrijdag mee in de weer geweest voor allerhande onderdelen, maar het werd een kastje-muur verhaal. Uiteindelijk is er helemaal niets interessants meer over van het karkas. Gieren op de savanne doen langer over het kaalvreten van een dooie gnoe. Jammer.

gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » do 26 sep, 2013 20:16

dpdietvorst schreef:Folie=goede tip. Grazie.

Voor wat betreft die 9-5 sloper; ik ben er ook al vanaf vrijdag mee in de weer geweest voor allerhande onderdelen, maar het werd een kastje-muur verhaal. Uiteindelijk is er helemaal niets interessants meer over van het karkas. Gieren op de savanne doen langer over het kaalvreten van een dooie gnoe. Jammer.
Je kan ze het moeilijk kwalijk nemen eh... Naar wel onderdeel was jij op zoek ?

dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door dpdietvorst » za 28 sep, 2013 11:56

Neen, je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze onderdelen verkopen, maar als je er als 1 van de eersten bij bent om onderdelen te vragen, maar je vraag bij de andere vestiging terechtkomt en vervolgens blijkt dat die vestigingen niet zo soepel communiceren, dan word je een beetje moe.

Soit. Ik was "op zoek" naar een voorruit, zijspiegels en koplampen.

Michel Annink
Geregistreerd lid

Bericht door Michel Annink » zo 01 dec, 2013 22:25

Heb hier in Zweden uit betrouwbare bron vernomen dat de HUD voorruit vanaf februari 2014 weer gewoon leverbaar/in voorraad bij Orio (de nieuwe naam van SAAB Parts) zal zijn. Nog even geduld dus, maar het gaat zeer waarschijnlijk allemaal goed komen :)

dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door dpdietvorst » zo 01 dec, 2013 22:39

Schitt'rend!

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Bericht door Lady9-5NG » zo 01 dec, 2013 22:52

Dtroll schreef:Heb hier in Zweden uit betrouwbare bron vernomen dat de HUD voorruit vanaf februari 2014 weer gewoon leverbaar/in voorraad bij Orio (de nieuwe naam van SAAB Parts) zal zijn. Nog even geduld dus, maar het gaat zeer waarschijnlijk allemaal goed komen :)
Goed nieuws!!!

rene
Geregistreerd lid

Bericht door rene » zo 01 dec, 2013 23:36

Dat lijkt er op!

Ik heb de afgelpen periode heel wat glasleveranciers afgebeld maar niemand kon dus ook daadwerkelijk iets leveren.

René.

Plaats reactie