Ja hoor! Volgende ronde; weer een bug.

2010-2012
Plaats reactie
dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Ja hoor! Volgende ronde; weer een bug.

Bericht door dpdietvorst » wo 02 okt, 2013 19:31

Sinds kort valt me iets bijzonders aan het scherm van de navi/audio op;

Als ik de iPod (iPhone5) aangekoppeld heb en ik heb het scherm in de modus dat het laat zien welk nummer speelt (die met die tijdbalk onderin), dan springt het automatisch terug naar het vorige scherm, namelijk die waar de hele rij nummers uit de map (album) staan. Soms ook naar een geheel andere map. Als ik dan weer op het "terug" tegeltje rechtsboven in het scherm duw, dan komt het eerste scherm weer terug om niet veel later weer te verdwijnen, l'histoire se repete. Er blijft dan wel gewoon muziek spelen. De iPhone haal ik er na het rijden uit met de "iPod uitwerpen" functie.

Omdat dat heen en weer geflikker me irriteerde, heb ik het scherm maar op navigatie gezet, komt ie;
Het navigatiescherm besluit herhaaldelijk en autonoom de schaalgrootte van de getoonde kaart te wijzigen. Eerst dacht ik nog "gôh, wat een slim systeem, in de stad schakelt hij automatisch over op een grotere schaal, handig natuurlijk vanwege meer wegen per vierkante km". Maar hij doet dit doorlopend, dus heb ik 2 schermmodi met problemen (lees; in mijn ooghoeken waarneembaar heen en weer geflikker).

Klinkt dit bekend? Zou dit met een harde reset op te lossen zijn? En hoe ging die ook al weer? Was dat niet de start knop zonder rempedaalbediening 3 seconden ingedrukt houden?

Graag jullie eventuele feedback.

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Ja hoor! Volgende ronde; weer een bug.

Bericht door Lady9-5NG » wo 02 okt, 2013 19:42

Ik heb hier nog geen last van gehad...

rene
Geregistreerd lid

Bericht door rene » wo 02 okt, 2013 22:56

Harde reset is de accu loskoppelen. Anders kijken of er nieuwe sofware in je silverbox (radio) te zetten is.

René.

tecks
Geregistreerd lid

Bericht door tecks » wo 02 okt, 2013 23:02

Dit herken ik ook niet en is niet na te bootsen met een iPhone 4.

Het lijkt er trouwens op dat er een knopje blijft hangen of dat er iets op het scherm blijft duwen.

dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door dpdietvorst » vr 04 okt, 2013 19:37

@René, ok dank u. Ik dacht dat er ook een reset, maar wellicht is dat voor het motormanagement, zat in iets doen met de startknop. Never mind. Ik kom anders wel weer eens buurten voor de update.

Plaats reactie