SAAB/NEVS

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gesloten
Arbilen
Geregistreerd lid

Re: Saab 9.3 nog dit jaar in produktie?

Bericht door Arbilen » ma 02 dec, 2013 20:47

Ik vind hem mooi!

Afbeelding

AbelJanR
Donateur
Donateur

Bericht door AbelJanR » ma 02 dec, 2013 20:48

Onno van Noort schreef:Net op RLT Nieuws,.....hoorde ik het nu goed, RUTTE IS EEN LIEFHEBBER :shock: :shock: :shock:

Heb er gemengde gevoelens bij :wink:

Wel een leuke reportage met Dave Hartsteen.
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatst ... whats-saab" onclick="window.open(this.href);return false;

NOE
Geregistreerd lid

Re: SAAB/NEVS

Bericht door NOE » ma 02 dec, 2013 21:03

Het eerste filmpje die ik op YouTube kan vinden.

http://www.youtube.com/watch?v=IkLb0xptWuU" onclick="window.open(this.href);return false;

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » ma 02 dec, 2013 21:15

Onno van Noort schreef:
Net op RLT Nieuws,.....hoorde ik het nu goed, RUTTE IS EEN LIEFHEBBER :shock: :shock: :shock:

Heb er gemengde gevoelens bij :wink:
:O:
Hij heeft er zelf 2... Saabs he 8)

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 02 dec, 2013 21:30

Gesteld dat.... Volvo heeft in NL ruim 5500 Plug In Hybrides verkocht in 2012 die grotendeels in 2013 tenaam gesteld gaan worden....
Dat kan SAAB ook.... wacht niet te lang

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » ma 02 dec, 2013 22:18

NOE schreef:Het eerste filmpje die ik op YouTube kan vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=IkLb0xptWuU" onclick="window.open(this.href);return false;
Aan het eind zie je de oude hoofdingang van Saab, erg jammer dat de letters SAAB daar van de gevel verdwenen zijn... dat bordje met NEVS ziet er niet uit :shock:

Afbeelding

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 02 dec, 2013 22:20

Tenfour schreef:Zojuist op TV:
editieNL schreef:Verslaggever: 'Zou u een elektrische Saab kopen?' Dave Hartsteen: 'Nee, dan mis ik toch echt het wow-gevoel'.
Huh? :-S+
Inderdaad. Dan zet je jezelf toch echt weer weg als 'nostalgie' club. Kom op, omarm de nieuwe ontwikkelingen en ook al is het misschien niet zo, zeg in elk geval dat je een NIEUWE SAAB overweegt te kopen. Was tijdens de vorige reïncarnatie ook al het algemene beeld in de pers over de SAABrijders.

Ik heb net een TTiD gekocht, maar als het mijn budget het toelaat lijkt een elektrische SAAB me fantastisch 8)

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » ma 02 dec, 2013 22:32

evolver86 schreef:de Badge van SAAB-NEVS is zwart met zilveren SAAB letters.
Dat kennen we van vroeger:

Afbeelding
Afbeelding

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » ma 02 dec, 2013 22:56

De verhoudingen in het nieuwe logo zijn wat anders en beter. Dat Saab in dat dingetje in het stuur oogt wat petieterig, maar de inspiratiebron is evident. Ik wil hem wel op mijn motorkap. Die nieuwe, bedoel ik.

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » ma 02 dec, 2013 22:59

taaffert schreef:
Tenfour schreef:Zojuist op TV:
editieNL schreef:Verslaggever: 'Zou u een elektrische Saab kopen?' Dave Hartsteen: 'Nee, dan mis ik toch echt het wow-gevoel'.
Huh? :-S+
Inderdaad. Dan zet je jezelf toch echt weer weg als 'nostalgie' club. Kom op, omarm de nieuwe ontwikkelingen en ook al is het misschien niet zo, zeg in elk geval dat je een NIEUWE SAAB overweegt te kopen. Was tijdens de vorige reïncarnatie ook al het algemene beeld in de pers over de SAABrijders.

Ik heb net een TTiD gekocht, maar als het mijn budget het toelaat lijkt een elektrische SAAB me fantastisch 8)
Verbaast me niks, ze vragen het ook aan een Volvorijder, wat wil je... :roll:
Als je je merk een warm hart toedraagt, dan denk je even na en geef je inderdaad een ander (tactisch) antwoord als deze vraag gesteld wordt.
:fight_headbang:
Lijkt me ook prachtig zo'n electrische NEVS/Saab, en als ik de oudejaarsloterij win :wow: , dan wordt daar een budgetje voor apart gezet.

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » ma 02 dec, 2013 23:01

gj900 schreef: Afbeelding
Die heb ik ook in mijn stuur.
Dat scheelt, hoef ik geen nieuwe te kopen :wink:

Gaaf nieuws dit!
I.t.t. Dave Hartsteen vind ik dat een eSAAB wel een WOW :wow: factor heeft. Wait and see…..

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » ma 02 dec, 2013 23:02

'... dan mis ik toch echt het wow-gevoel'.
Wat een domme uitspraak... Een elektrische auto accelereert meer wow dan welke Turbo dan ook, van 0-100 in minder dan 3 seconden als het moet.

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » di 03 dec, 2013 0:11

Wat een zeperd weer zeg.
Ik heb in -lange regenjas, veelal Volvorijder- Dave Hartsteen van meet af aan (ja was erbij toen ie tot voorzitter en evenementencoördinator gekozen werd, zelfs in z'n bijzijn nooit onder stoelen of banken gestoken wat ik van hem en z'n handelen vindt) nooit een visitekaartje of wat voor Wow factor ook gezien.
Of ie nu liever een andere kar aanschaft of niet, hij zou uit hoofde van z'n functie, voor het overleven van het merk, de initiatiefnemers en die-hard liefhebbers voor de camera z'n misplaatste ego eens aan de kant moeten zetten alles moeten promoten wat nog Saab ademt, zeker de toekomst er van.

Dat van die 9-2 en ursaab in het item zijn schoonheidfoutjes, wel prachtig dat de media er weer aandacht aan besteedt. Gemiste kans van Dave, hoe veel representatiever en gedrevener was Nic(s).

iluvsanela
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door iluvsanela » di 03 dec, 2013 0:11

Jungleman schreef:ik vind alleen dat zakkie vooraan de zitting een beetje shabby. wel lekker 9000-retro :-)
Heeft de "oude" 9-3 SS ook.
shearwater schreef:De verhoudingen in het nieuwe logo zijn wat anders en beter. Dat Saab in dat dingetje in het stuur oogt wat petieterig, maar de inspiratiebron is evident. Ik wil hem wel op mijn motorkap. Die nieuwe, bedoel ik.
Je hebt de groupbuy net gemist, daar hebben een aantal forummers dit logo vandaan voor op de motorkap.

iluvsanela
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door iluvsanela » di 03 dec, 2013 0:17

Best lastig zo, 2 topics over hetzelfde :-S+
Reden: Inmiddels samengevoegd

Gesloten