SAAB/NEVS
-
AbelJanR
- Donateur

Re: Saab 9.3 nog dit jaar in produktie?
Onno van Noort schreef:Net op RLT Nieuws,.....hoorde ik het nu goed, RUTTE IS EEN LIEFHEBBER![]()
![]()
![]()
Heb er gemengde gevoelens bij
Wel een leuke reportage met Dave Hartsteen.
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatst ... whats-saab" onclick="window.open(this.href);return false;
-
NOE
- Geregistreerd lid
Re: SAAB/NEVS
Het eerste filmpje die ik op YouTube kan vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=IkLb0xptWuU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=IkLb0xptWuU" onclick="window.open(this.href);return false;
-
johnb52
- Donateur (7x)

Hij heeft er zelf 2... Saabs heOnno van Noort schreef:Net op RLT Nieuws,.....hoorde ik het nu goed, RUTTE IS EEN LIEFHEBBER![]()
![]()
![]()
Heb er gemengde gevoelens bij
-
verde900
- Donateur

Gesteld dat.... Volvo heeft in NL ruim 5500 Plug In Hybrides verkocht in 2012 die grotendeels in 2013 tenaam gesteld gaan worden....
Dat kan SAAB ook.... wacht niet te lang
Dat kan SAAB ook.... wacht niet te lang
-
gj900
- Donateur (9x)

Aan het eind zie je de oude hoofdingang van Saab, erg jammer dat de letters SAAB daar van de gevel verdwenen zijn... dat bordje met NEVS ziet er niet uitNOE schreef:Het eerste filmpje die ik op YouTube kan vinden.

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Inderdaad. Dan zet je jezelf toch echt weer weg als 'nostalgie' club. Kom op, omarm de nieuwe ontwikkelingen en ook al is het misschien niet zo, zeg in elk geval dat je een NIEUWE SAAB overweegt te kopen. Was tijdens de vorige reïncarnatie ook al het algemene beeld in de pers over de SAABrijders.Tenfour schreef:Zojuist op TV:
Huh?editieNL schreef:Verslaggever: 'Zou u een elektrische Saab kopen?' Dave Hartsteen: 'Nee, dan mis ik toch echt het wow-gevoel'.
Ik heb net een TTiD gekocht, maar als het mijn budget het toelaat lijkt een elektrische SAAB me fantastisch
-
gj900
- Donateur (9x)

Dat kennen we van vroeger:evolver86 schreef:de Badge van SAAB-NEVS is zwart met zilveren SAAB letters.

-
shearwater
- In memoriam †
De verhoudingen in het nieuwe logo zijn wat anders en beter. Dat Saab in dat dingetje in het stuur oogt wat petieterig, maar de inspiratiebron is evident. Ik wil hem wel op mijn motorkap. Die nieuwe, bedoel ik.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Verbaast me niks, ze vragen het ook aan een Volvorijder, wat wil je...taaffert schreef:Inderdaad. Dan zet je jezelf toch echt weer weg als 'nostalgie' club. Kom op, omarm de nieuwe ontwikkelingen en ook al is het misschien niet zo, zeg in elk geval dat je een NIEUWE SAAB overweegt te kopen. Was tijdens de vorige reïncarnatie ook al het algemene beeld in de pers over de SAABrijders.Tenfour schreef:Zojuist op TV:
Huh?editieNL schreef:Verslaggever: 'Zou u een elektrische Saab kopen?' Dave Hartsteen: 'Nee, dan mis ik toch echt het wow-gevoel'.
Ik heb net een TTiD gekocht, maar als het mijn budget het toelaat lijkt een elektrische SAAB me fantastisch
Als je je merk een warm hart toedraagt, dan denk je even na en geef je inderdaad een ander (tactisch) antwoord als deze vraag gesteld wordt.
Lijkt me ook prachtig zo'n electrische NEVS/Saab, en als ik de oudejaarsloterij win
-
op
- Donateur (4x)

Die heb ik ook in mijn stuur.gj900 schreef:![]()
Dat scheelt, hoef ik geen nieuwe te kopen
Gaaf nieuws dit!
I.t.t. Dave Hartsteen vind ik dat een eSAAB wel een WOW
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Wat een domme uitspraak... Een elektrische auto accelereert meer wow dan welke Turbo dan ook, van 0-100 in minder dan 3 seconden als het moet.'... dan mis ik toch echt het wow-gevoel'.
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Wat een zeperd weer zeg.
Ik heb in -lange regenjas, veelal Volvorijder- Dave Hartsteen van meet af aan (ja was erbij toen ie tot voorzitter en evenementencoördinator gekozen werd, zelfs in z'n bijzijn nooit onder stoelen of banken gestoken wat ik van hem en z'n handelen vindt) nooit een visitekaartje of wat voor Wow factor ook gezien.
Of ie nu liever een andere kar aanschaft of niet, hij zou uit hoofde van z'n functie, voor het overleven van het merk, de initiatiefnemers en die-hard liefhebbers voor de camera z'n misplaatste ego eens aan de kant moeten zetten alles moeten promoten wat nog Saab ademt, zeker de toekomst er van.
Dat van die 9-2 en ursaab in het item zijn schoonheidfoutjes, wel prachtig dat de media er weer aandacht aan besteedt. Gemiste kans van Dave, hoe veel representatiever en gedrevener was Nic(s).
Ik heb in -lange regenjas, veelal Volvorijder- Dave Hartsteen van meet af aan (ja was erbij toen ie tot voorzitter en evenementencoördinator gekozen werd, zelfs in z'n bijzijn nooit onder stoelen of banken gestoken wat ik van hem en z'n handelen vindt) nooit een visitekaartje of wat voor Wow factor ook gezien.
Of ie nu liever een andere kar aanschaft of niet, hij zou uit hoofde van z'n functie, voor het overleven van het merk, de initiatiefnemers en die-hard liefhebbers voor de camera z'n misplaatste ego eens aan de kant moeten zetten alles moeten promoten wat nog Saab ademt, zeker de toekomst er van.
Dat van die 9-2 en ursaab in het item zijn schoonheidfoutjes, wel prachtig dat de media er weer aandacht aan besteedt. Gemiste kans van Dave, hoe veel representatiever en gedrevener was Nic(s).
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Heeft de "oude" 9-3 SS ook.Jungleman schreef:ik vind alleen dat zakkie vooraan de zitting een beetje shabby. wel lekker 9000-retro
Je hebt de groupbuy net gemist, daar hebben een aantal forummers dit logo vandaan voor op de motorkap.shearwater schreef:De verhoudingen in het nieuwe logo zijn wat anders en beter. Dat Saab in dat dingetje in het stuur oogt wat petieterig, maar de inspiratiebron is evident. Ik wil hem wel op mijn motorkap. Die nieuwe, bedoel ik.
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Re: Saab 9.3 nog dit jaar in produktie?
Best lastig zo, 2 topics over hetzelfde 
Reden: Inmiddels samengevoegd