tevens een aantal vragen er zit een grijs ding onder het inlaatspruitstuk bij het schutbord met een grote koelwaterslang eraan het lijkt erop dat hier tussen het grijze ding en het motorblok nogal wat koelwater verdwijnt, is dit grijze ding een thermostaathuis of een waterpomp? (heb nog niet eerder aan een B motor gesleuteld) grijs ding:
verder gaat de saab (goed voelbaar in het stuur) nogal schudden bij het optrekken tussen de 60 en 100 km/u
en rijd de saab beter met de choke aan (ook wanneer die warm is) dan heeft 'ie meer trekkracht.
nu moet ik er deze week nog 1000 km mee naar nl rijden dus alle technische ondersteuning wordt zeer op prijs gesteld


, 30 tot 40 mm diameter oid.
afhankelijk van het type, 80 tot 120 mm in diameter ongeveer.
