SAAB/NEVS
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: SAAB/NEVS
Op zijn minst alle GM onderdelen er uit en iets andrs daarvoor in de plaats.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Dan zul je denk ik nog even moeten wachten op de OPVOLGER van de huidige Saab 9.3....
-
walter820
- Geregistreerd lid
Neen, helemaal geen lelijke auto, anders zou ik zelf met een lelijke auto opgezadeld zitten. Ik vind gewoon dat er te weinig inspanningen zijn geleverd om een hedendaags product op de markt te brengen en dan heb ik het zeker over het interieur.N2024 schreef:Wat een stel azijn pissers hier zeg. Ik vind de 9-3 een mooie auto en ik vind het niet gek als mensen er eentje kopen (dan zou ik zelf nl. gek zijn)
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ik vind interieur wel ok hoor, maar smaken verschillen. De 9-5 ging ook lang mee, een goed ontwerp is tijdloos 
-
Spatje
- Donateur (3x)

Ik kan dit zeker waarderen. Benieuwd wat de toekomst brengt 
-
PK1970
- Geregistreerd lid
Tijdloos design van buiten, maar van binnen wel wat achterhaald. Jammer dat niet de tijd is genomen om de "cockpit" op hedendaags niveau te brengen ....... But who cares, Saab is alive again! 
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Tuurlijk, het is slechts een mening.
Maar wel een hele interessante
Swade's dagdroom over de lancering van den eerste elektrieken Saab door NEVS.
http://www.swadeology.com/2013/12/id-launch-saabs-ev/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar wel een hele interessante
Swade's dagdroom over de lancering van den eerste elektrieken Saab door NEVS.
http://www.swadeology.com/2013/12/id-launch-saabs-ev/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Op de zweedse nevs site staat dit (Met Google Translate):
Saabcars.com schreef: De volgende fase begint
10 december
Als je hart klopt voor Saab, kunt u een van degenen die onze eerste auto's kunnen kopen.
De 10 december om 14.00 uur, vindt u alles over hoe de auto is uitgerust weten, informatie over de aankoop krijg je en wanneer wij leveren de auto. Garantie, Saab Hulp, service, en alles wat met betrekking tot uw eigendom en uw rijstijl aan te doen - het is in het pakket.
Hang op het slot, we hebben een beperkt aantal auto's!
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ik word altijd een beetje wantrouwig als er geadverteerd wordt met dat de aanbieding beperkt is.
-
evolver86
- Geregistreerd lid
dat is toch ook zo? Er komen er maar een x-aantal beschikbaar voor zweden.
Dat is met de nieuwe S/V60 Polestar ook. De NL importeur krijgt er maar 50.
Dat is met de nieuwe S/V60 Polestar ook. De NL importeur krijgt er maar 50.
-
Robbert
- Donateur (6x)

En later ongetwijfeld meer.
Wat ik bedoel: het is een algemene marketingtruc: zeggen dat iets schaars is en dat je er snel bij moet zijn.
Wat ik bedoel: het is een algemene marketingtruc: zeggen dat iets schaars is en dat je er snel bij moet zijn.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Als ik goed geinformeerd ben heeft dat beperkte aantal meer te maken met de europese wetgeving mbt de verplichte type goedkeuring.
En dan meer bepaald de vrijstellingen hierop.
zie de post wo 04 dec, 2013 9:01 in dit draadje voor de exacte details
En dan meer bepaald de vrijstellingen hierop.
zie de post wo 04 dec, 2013 9:01 in dit draadje voor de exacte details
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Je refereert aan de max 1000 stuks, waardoor er geen veiligheidstesten gedaan hoeven worden....?