Ik heb de volgende vraag die ik jullie wil voorleggen,
Op mijn 9-3 coupe 2.0lpt automaat van 2001 zit een vialle G3 instalatie. Tijdens het vervangen van mijn lpg pomp kwamen we erachter dat er een kabelbreuk zat in het kabeltje dat het toerental regelt van de pomp. Mijn pomp bleef namelijk hard draaien, ook als hij al op gas overgeschakeld was. Om te testen hebben we toen een kabeltje van de pomp achter naar de computer onder de motorkap gelegd, gewoon binnen door de auto heen. Het probleem bleek verholpen.Omdat ik de kabelbreuk zo 1,2,3 niet kan vinden ligt nu het kabeltje nog steeds door mijn auto
Mijn vraag is nu, is het handig/mogelijk om de hele kabelboom te vervangen, beter de kabelbreuk te repareren of een nieuwe kabel trekken door de kabelboom.
Het lijkt mij namelijk makkelijker om de hele kabelboom te vervangen door een nieuwe of een goeie gebruikte. Ik weet alleen niet of deze allemaal hetzelfde zijn en bovendien word ik niet geplaagd door enige technische kennis en weet ik dus niet of het handig is
Graag hoor ik jullie mening/ervaring, alvast bedankt.

