schade 900ng
-
plieger
- Geregistreerd lid
schade 900ng
hallo
een poosje terug heb ik een Saab 900ng cabrio 2.3 uit 1996 gekocht.
nette auto jammer genoeg geen turbo.
maar verder helemaal geen roest en zonder deukjes
nu reed ik vanmorgen naar men werk en heb een ongelukje gehad
nu heb ik een gat in men bumper knipperlicht kapot
en zei scherm link voor kapot
weet iemand of de bumper en het zei scherm van een coupe ook past?
en als een sloop coupe met een 2.0 turbo koop is het dan mogelijk dit blok in de cabrio te bouwen?
een poosje terug heb ik een Saab 900ng cabrio 2.3 uit 1996 gekocht.
nette auto jammer genoeg geen turbo.
maar verder helemaal geen roest en zonder deukjes
nu reed ik vanmorgen naar men werk en heb een ongelukje gehad
nu heb ik een gat in men bumper knipperlicht kapot
en zei scherm link voor kapot
weet iemand of de bumper en het zei scherm van een coupe ook past?
en als een sloop coupe met een 2.0 turbo koop is het dan mogelijk dit blok in de cabrio te bouwen?
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
Re: schade 900ng
Bumper en scherm moeten passen. Blok ook... Wete niet of je dat ongestraft mag overzetten. Moet je voor het overzetten van een blok geen nieuwe RDW keuring laten uitvoeren?
-
johnb52
- Donateur (7x)

Ja hoor tuurlijk past dat, je hebt alleen n hoop tijd en geduld nodig om dat over te zetten.
Tot bouwjaar 1997 is eigenlijk alles wel mogelijk bij de rdw, is pas een topic over geweest. Kost je een paar tientjes, maar volgens mij niet echt nodig.
Tot bouwjaar 1997 is eigenlijk alles wel mogelijk bij de rdw, is pas een topic over geweest. Kost je een paar tientjes, maar volgens mij niet echt nodig.
-
blue city
- Donateur (3x)

Kabelboom enz. moet ook overgebouwd worden. Hell of a klus. Niet aan beginnen imho. Beter voor een paar euro meer als je schade een Turbo kopen, en de oude als donor gebruiken. Maarre waarom eigenlijk een Turbo?
-
plieger
- Geregistreerd lid
turbo klinkt zo mooi
maar wil eigenlijk eigen auto behouden want hij is nog helemaal goed zit geen puntje roest op
ook niet op de bekende plekken
maar wil eigenlijk eigen auto behouden want hij is nog helemaal goed zit geen puntje roest op
ook niet op de bekende plekken
-
johnb52
- Donateur (7x)

Nou, als er ook geen roest zit op de ophanging van de dempers achter, en je kap werkt nog goed, dan lekker die wagen houden!
-
tanisha
- Geregistreerd lid
coupe neusje past op je cabrio
die turbo motor lepel je er zo in en als je weet wat je doet is het met de kabelbomen zo klaar
die turbo motor lepel je er zo in en als je weet wat je doet is het met de kabelbomen zo klaar
-
Hertog
- Geregistreerd lid
Misschien is ie depressief?blue city schreef: Maarre waarom eigenlijk een Turbo?
-
plieger
- Geregistreerd lid
was er zelf ook verbaast overjohnb52 schreef:Nou, als er ook geen roest zit op de ophanging van de dempers achter, en je kap werkt nog goed, dan lekker die wagen houden!
maar dan weer ik dat ga ik mooi opzoek naar een 2.0t coupe
maakt bouwjaar nog uit
of heeft iemand toevallig nog 1 staan ?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
waarom een Turbo?
als je eenmaal Turbo hebt gereden wil je niks anders meer, eigenlijk...

als je eenmaal Turbo hebt gereden wil je niks anders meer, eigenlijk...