Mijn 2e Saab 90 - Wisseling van wacht...!

1985-1987
Plaats reactie
sb90
Geregistreerd lid

Mijn 2e Saab 90 - Wisseling van wacht...!

Bericht door sb90 » do 06 feb, 2014 19:11

Omdat sommige 90-fanaten al weten wat er gebeurd is voordat ik het verteld heb, bij deze toch maar de aankondiging (en dit is niet kritisch maar juist humoristisch bedoeld!):

Vanochtend heb ik een 2e saab 90 gekocht. Het betreft inderdaad de "goedkope 90" welke hier op SF aangeboden wordt/werd.

We zijn nog even bezig met de papieren (voor de mensen welke de tenaamstellingsdatum al bij de RDW opgevraagd hebben), maar verder helemaal prima!

Eenmaal onderweg nog even op de vluchtstrook gestaan omdat de benzine er uit spoot (dit was ons ook al bekend).
Bleek dat er een koppelstukje tussen de benzinepomp en de slang welke naar de benzinepomp moest lopen zat. m.a.w. was de slang in 2 delen verdeeld.
Tussen het koppelstukje zat een stukje slang welke kapot was, daardoor zit het hele blok onder de benzine.
Koppelstukje verwijderd, met genoeg kracht de originele slang erop gedrukt, weg lekkage!

Verder lekker snorrend met 110-120/u naar huis gereden, helemaal prima!
Dit weekeind eens schoonmaken en poetsen, kijken wat er uit komt...!

Het is een potentiele donor voor Fleur, mijn eerste 90, maar als ze nog door de APK kan komen dan gaan we dat natuurlijk doen :D

Foto`s volgen zodra mijn camera (lees: telefoon) uit reparatie is, m.a.w. over een week ongeveer.

Niels

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Mijn 2e Saab 90

Bericht door Ewout » do 06 feb, 2014 19:37

Nice catch! :D

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » do 06 feb, 2014 19:51

:D

Toen ik dat gespot topic zag had ik al zoiets van :D Mooi dat hij bij jouw terechtkomt.
Ik ben door mrs. nog net niet bedreigd, en gewaarschuwd dat er een weekendtas voor de deur zou staan als ik het lef had.
Was wel steekhoudend :-P+ :-P+
De donor die ik een tijdje terug van Merlijn kocht heeft veel goede delen, keep it in mind.

:O:

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » do 06 feb, 2014 20:04

Dat is ook echt het enige wat ze kunnen verzinnen he; altijd de koffer of weekeindtas :lol:

Deze 90 heeft ook veel goede onderdelen, sterker nog, een aantal zoek ik nog, maar de 90 lijkt zo op het oog te goed te zijn om te slopen. Ik heb alleen nog maar amper 10 minuten de tijd gehad om de 90 te bekijken ivm werk.

Binnenkort zal meer info volgen...

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 06 feb, 2014 21:24

Goeie actie!!!

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » do 06 feb, 2014 21:27

blue city schreef:... gewaarschuwd dat er een weekendtas voor de deur zou staan als ik het lef had.
En die kans heb je laten lopen??

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » do 06 feb, 2014 21:31

72sonett3 schreef:
blue city schreef:... gewaarschuwd dat er een weekendtas voor de deur zou staan als ik het lef had.
En die kans heb je laten lopen??

Jammer zeg,

Had je direct n.goede reden om een weekendje te gaan.touren!

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » do 06 feb, 2014 21:39

:-P+

:offtopic: Bijt nooit in de hand van je sponsor 8)

:O:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 07 feb, 2014 11:30

Je had ook kunnen reageren met "Mag het dan wel zo'n weekendtas zijn alsjeblieft?"
Afbeelding

Maar iets zegt me dat dat de discussie niet ten goede zou zijn gekomen..... :roll:

olav99
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door olav99 » vr 07 feb, 2014 17:26

Zeker wanneer de getoonde prijzen in euro's zijn zou ik oppassen met zo'n opmerking 8)

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » ma 10 feb, 2014 17:12

Gefeliciteerd met je aankoop!!

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » di 11 feb, 2014 11:25

Dankjewel! :lol:

Ik heb sinds gisteren mijn telefoon terug dus zal vanavond even wat kiekjes plaatsen! 8)

Hannes
Forum Admin

Re: Mijn 2e Saab 90 - Vanavond wat kiekjes!

Bericht door Hannes » di 11 feb, 2014 18:30

Niels,

Goed bezig! 90's kan je toch niet te veel hebben. Kijk maar naar ons grote voorbeeld E te U.

Groet,

Hannes

ps: ik kan het niet laten, maar:

Vraag

Wanneer kun je welke gebruiken in een zin?

Antwoord

In de formele schrijftaal kan welke als betrekkelijk voornaamwoord worden gebruikt; het verwijst alleen naar de-woorden en meervoud. Bij voorkeur gebruikt men die of vormen als waaraan, waarin, waardoor enzovoort. In sommige gevallen is het gebruik van welke echter moeilijk te vermijden (die, welke ..., de bepalingen, krachtens welke het verboden is).

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 11 feb, 2014 18:47

Volgens mij is 'de mensen welke' de enige keer dat het echt niet kan.

Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Joopyboy » do 13 feb, 2014 14:09

Leuk dat die PX uit mijn thuisstad naar jou toe gaat! Ik zag die 90 regelmatig staan in de buurt van mijn badmintontrainingshal, maar ook op andere plekken in de stad. Veel plezier ermee!

Plaats reactie