wat zijn goede speakers voor achterin ?
-
maurice1970
- Geregistreerd lid
wat zijn goede speakers voor achterin ?
beste cabrio medeforummers,
Inmiddels weet ik wat de afmetingen van de speakers zijn in de cabrio. Ik wil mijn speakers achter vervangen; het geluid van de originele saab-speakers is - wat mij betreft - gewoon niet goed genoeg.
Ik zou graag van jullie willen weten welke speakers jullie achterin hebben gemonteerd om een beetje een goed geluid / goede bas te krijgen.
Dank jullie!
Inmiddels weet ik wat de afmetingen van de speakers zijn in de cabrio. Ik wil mijn speakers achter vervangen; het geluid van de originele saab-speakers is - wat mij betreft - gewoon niet goed genoeg.
Ik zou graag van jullie willen weten welke speakers jullie achterin hebben gemonteerd om een beetje een goed geluid / goede bas te krijgen.
Dank jullie!
-
snuffel
- Geregistreerd lid
wat ik in mijn sedan heb zitten (ovale) maar waar ik absoluut content van ben: het merk DLS heeft ook vergelijkbare ronde modellen (eventueel met afzonderlijke tweetersetjes) en geeft me voldoende zuiver geluid!
www.dls.se
www.dls.se
-
rludeke
- Geregistreerd lid
Hallo, ik heb achter een tweeweg systeem met losse tweeter gemonteerd van het merk ground zero gekocht bij pim tensen. Bevalt mij erg goed, het tweetertje is zo klein dat het boven het rooster gemonteerd kan worden .
link : http://www.pimtensen.nl/shop_details.ph ... cur_id=684
link : http://www.pimtensen.nl/shop_details.ph ... cur_id=684
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Kizzy
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ja, ik heb deze gekocht van DLS, Composetje B6 T20
Klik voor de foto
Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de inbouwdiepte, dat is wel redelijk? Het 10cm composetje van DLS gaf wel wat problemen in elk geval achter het handschoenenkastje, ik weet nog niet precies wat ik er voor in ga gooien. Head-unit gaat wat mij betreft weer een Alpine worden, maar heb nog een goeie Kenwood liggen (zit in OtjO).
Klik voor de foto
Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de inbouwdiepte, dat is wel redelijk? Het 10cm composetje van DLS gaf wel wat problemen in elk geval achter het handschoenenkastje, ik weet nog niet precies wat ik er voor in ga gooien. Head-unit gaat wat mij betreft weer een Alpine worden, maar heb nog een goeie Kenwood liggen (zit in OtjO).
-
Kizzy
- Geregistreerd lid