afscheid

1985-1987
Gebruikersavatar
RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » di 27 jun, 2006 0:46

Hannes schreef:Ruilen tegen een niet nader te noemen zwarte 900.....
uiteraard met rood leer en rood dashboard!! :twisted:

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » di 27 jun, 2006 21:29

Nou, hij was nog niet nader te noemen.......

Bas
Geregistreerd lid

Bericht door Bas » za 19 aug, 2006 19:32

Gisteren afscheid genomen van mijn witte 90 :evil: :evil:

Afgelopen zondag een mooie laatste rit gemaakt langs het IJselmeer en de schitterende toeristenplaatsen Volendam, Edam, Hoorn en Enkhuizen aangedaan. Dan merk je dat de auto het helemaal niet verdiende om weg gedaan te worden...

Groet van een voorlopig Saabloze Bas

Gebruikersavatar
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 20 aug, 2006 10:19

:cry: Sterkte met het verlies, Bas..

Heeft 'ie nu een plekje op het autokerkhof?

Bas
Geregistreerd lid

Bericht door Bas » zo 20 aug, 2006 10:40

Gelukkig hoefde ik mijn auto niet naar het autokerkhof te brengen. Ik heb mijn auto bij de Saabspecialist in geleverd, welke de auto voor onderdelen gaat gebruiken.

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » zo 20 aug, 2006 10:55

Blijft toch jammer dat lassen (arbeid) in Nederland zo duur is.

Ja, sterkte zonder Saab in je leven. Ik weet uit ervaring dat dat meestal niet lang duurt.

Had Jelger niet nog een leuk alternatief voor een goede prijs?

Hannes

ex: 99turbo, 900T8, 90

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 20 aug, 2006 11:20

In mijn loods staat nog altijd mijn donor-90, die te goed is om te slopen omdat de body keihard is in all the right places.
Het enige wat defect is, is de koppeling (platen versleten) en het contactslot.
Ik sta nog altijd in dubio wat met deze wagen te doen (slopen of rijdend maken :roll: ). km stand 139.000

Dus als je nog een goede body zoekt, let me know.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 20 aug, 2006 13:52

Hannes schreef:Had Jelger niet nog een leuk alternatief voor een goede prijs?
ja.. moet alleen nog even de ^&&^&&*^% hulpcilinder eruit slopen. [en een hagelnieuwe erin zetten]

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » zo 20 aug, 2006 15:26

Maar das toch weinig werk. Koppelingsplaten vervangen.

Let's go! en meteen weer een 90 on the road.

8)

Hannes

ps: ben blij dat "mijn" 90 nog lekker z'n kilometers draait.

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » zo 20 aug, 2006 16:42

Hannes, ik weet het, dit is echt goed te doen.
alleen de vraag is: wil ik wel een dagelijks autootje én onze oude trouwe 90 (vanaf nieuw in de familie) en dan óók nog eens een tweede 90 (eigenlijk als donor aangeschaft) "in de vaart houden". Ik bedoel dat de maandlasten van al die auto's me dan de das om doen. Ik ben een een persoonshuishouden!

Maarreehhh, wie weet. het bloed kruipt waar het niet gaan kan. In ieder geval verdient deze 90 beter dan de sloop.

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » zo 20 aug, 2006 22:06

Escalet, echte luxe, een zomer en een winter auto. :) of mag dat niet met schorsen?

Ik ken die regels niet zo goed.

Maar Bas veel succes met het zoeken naar een mogelijke waardige opvolger. (hij zag er tot het laast aan toe strak uit, zag hem denk ik nog staan in de Watervogelbuurt).

groeten,

Hannes

Bas
Geregistreerd lid

waardige opvolger gevonden!

Bericht door Bas » zo 24 sep, 2006 12:12

:cry: Helaas is het geen 90 geworden, maar een 900 GLE. Heb de auto gisteren opgehaald in Noordwijk, bij 9000T16 . Optisch is de auto wat minder mooi dan mijn 90 was, maar het interieur en motorisch is de auto top! Automaat is even wennen, maar rijdt super :D

Voor foto's zie fotogalerij

Groet,

Bas :D

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 24 sep, 2006 17:10

Das een mooie auto Bas!!

Erg leuke uitvoering zo.
Veel plezier ermee.

Gebruikersavatar
S@@bman
Geregistreerd lid

Re: waardige opvolger gevonden!

Bericht door S@@bman » zo 24 sep, 2006 21:43

Bas schreef::cry: Helaas is het geen 90 geworden, maar een 900 GLE. Heb de auto gisteren opgehaald in Noordwijk, bij 9000T16 . Optisch is de auto wat minder mooi dan mijn 90 was, maar het interieur en motorisch is de auto top! Automaat is even wennen, maar rijdt super :D

Voor foto's zie fotogalerij

Groet,

Bas :D
Hij lijkt mij mits een paar kleine ingrepen, makkelijk mooi te maken.
Mooie auto, hoor 8) .

Gebruikersavatar
wil16V
Geregistreerd lid

Bericht door wil16V » wo 27 sep, 2006 10:24

esalet schreef:In mijn loods staat nog altijd mijn donor-90, die te goed is om te slopen omdat de body keihard is in all the right places.
Het enige wat defect is, is de koppeling (platen versleten) en het contactslot.
Ik sta nog altijd in dubio wat met deze wagen te doen (slopen of rijdend maken :roll: ). km stand 139.000

Dus als je nog een goede body zoekt, let me know.
Ene ik heb nog een 90 met een goede koppeling en contact slot 8) dat kan wel wat worden....

en deze 90 ken je ook nog.....

Plaats reactie