uiteraard met rood leer en rood dashboard!!Hannes schreef:Ruilen tegen een niet nader te noemen zwarte 900.....
afscheid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Bas
- Geregistreerd lid
Gisteren afscheid genomen van mijn witte 90

Afgelopen zondag een mooie laatste rit gemaakt langs het IJselmeer en de schitterende toeristenplaatsen Volendam, Edam, Hoorn en Enkhuizen aangedaan. Dan merk je dat de auto het helemaal niet verdiende om weg gedaan te worden...
Groet van een voorlopig Saabloze Bas
Afgelopen zondag een mooie laatste rit gemaakt langs het IJselmeer en de schitterende toeristenplaatsen Volendam, Edam, Hoorn en Enkhuizen aangedaan. Dan merk je dat de auto het helemaal niet verdiende om weg gedaan te worden...
Groet van een voorlopig Saabloze Bas
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
Bas
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
esalet
- Donateur (8x)

In mijn loods staat nog altijd mijn donor-90, die te goed is om te slopen omdat de body keihard is in all the right places.
Het enige wat defect is, is de koppeling (platen versleten) en het contactslot.
Ik sta nog altijd in dubio wat met deze wagen te doen (slopen of rijdend maken
). km stand 139.000
Dus als je nog een goede body zoekt, let me know.
Het enige wat defect is, is de koppeling (platen versleten) en het contactslot.
Ik sta nog altijd in dubio wat met deze wagen te doen (slopen of rijdend maken
Dus als je nog een goede body zoekt, let me know.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
esalet
- Donateur (8x)

Hannes, ik weet het, dit is echt goed te doen.
alleen de vraag is: wil ik wel een dagelijks autootje én onze oude trouwe 90 (vanaf nieuw in de familie) en dan óók nog eens een tweede 90 (eigenlijk als donor aangeschaft) "in de vaart houden". Ik bedoel dat de maandlasten van al die auto's me dan de das om doen. Ik ben een een persoonshuishouden!
Maarreehhh, wie weet. het bloed kruipt waar het niet gaan kan. In ieder geval verdient deze 90 beter dan de sloop.
alleen de vraag is: wil ik wel een dagelijks autootje én onze oude trouwe 90 (vanaf nieuw in de familie) en dan óók nog eens een tweede 90 (eigenlijk als donor aangeschaft) "in de vaart houden". Ik bedoel dat de maandlasten van al die auto's me dan de das om doen. Ik ben een een persoonshuishouden!
Maarreehhh, wie weet. het bloed kruipt waar het niet gaan kan. In ieder geval verdient deze 90 beter dan de sloop.
-
Hannes
- Forum Admin
-
Bas
- Geregistreerd lid
waardige opvolger gevonden!
Voor foto's zie fotogalerij
Groet,
Bas
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Re: waardige opvolger gevonden!
Hij lijkt mij mits een paar kleine ingrepen, makkelijk mooi te maken.Bas schreef:Helaas is het geen 90 geworden, maar een 900 GLE. Heb de auto gisteren opgehaald in Noordwijk, bij 9000T16 . Optisch is de auto wat minder mooi dan mijn 90 was, maar het interieur en motorisch is de auto top! Automaat is even wennen, maar rijdt super
![]()
Voor foto's zie fotogalerij
Groet,
Bas
Mooie auto, hoor
-
wil16V
- Geregistreerd lid
Ene ik heb nog een 90 met een goede koppeling en contact slotesalet schreef:In mijn loods staat nog altijd mijn donor-90, die te goed is om te slopen omdat de body keihard is in all the right places.
Het enige wat defect is, is de koppeling (platen versleten) en het contactslot.
Ik sta nog altijd in dubio wat met deze wagen te doen (slopen of rijdend maken). km stand 139.000
Dus als je nog een goede body zoekt, let me know.
en deze 90 ken je ook nog.....