Bekleding middenarmsteun
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bekleding middenarmsteun
Zo te zien aan de slijtage ervan is de middenarmsteun het intensiefst gebruikte stuk van het interieur van mijn 9000. Het leer is helemaal verweerd, en begint uit te scheuren. Ik zag dat het van de onderkant met een ritssluiting vast zit, en dus makkelijk te verwijderen/vervangen is. Wie weet waar ik terecht kan voor een nieuwe??
-
verde900
- Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Hmmm. Thanks, I had it coming denk ik...Style&Co schreef:lederen armsteunhoes?
leather armrestcover?
lederhosen armhinterleger?
condomi armi centrare in pelle?
leern aaaarmleggurhous?
Taal 1 t/m 4 moge duidelijk zijn... 'slang' 5 is het dialect van de rijkste provincie van NL; Groningen (hogelandster dialectvariant welteverstaan)
I know; tres flauw![]()
hiermee kom ik er wel uit dan... Misschien zou het in het Zweeds nog van pas kunnen komen zijn, of is dat een kwestie van die Noord Grûnse variant met een stalen gezicht snel uitspreken?
Ik dacht meer een of ander cryptisch SAP artikelnummer zoals
95-1028690-RT, gezien de meelezende SAAB monteurs hier...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
trolletje
- Geregistreerd lid
Harrie in Nijmegen bied een te koop aan op Marktplaats onder auto diversen, accessoires...........................
Middenarmsteun SAAB 9000 CS (leer)
Te koop een lederen middenarmsteun voor een Saab 9000 Cs Kleur beige Voor montage tussen de voorstoelen Van het latere type bevestiging van de eerste bouwjaren is iets anders...
Bieden 06 mei '06 233 Nijmegen, GE
Misschien is dat iets voor je?
gr. Emma
Te koop een lederen middenarmsteun voor een Saab 9000 Cs Kleur beige Voor montage tussen de voorstoelen Van het latere type bevestiging van de eerste bouwjaren is iets anders...
gr. Emma
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Goeie tip. Die in deze advertentie is echter een complete, en daarvan is de bekleding naar de verkoper aangeeft ook al een beetje gebarsten... Dan kan ik beter die van mijzelf opnieuw (laten) bekleden... Maar superbedankt voor het opmerken!trolletje schreef:Harrie in Nijmegen bied een te koop aan op Marktplaats onder auto diversen, accessoires...........................
gr. Emma