viewtopic.php?f=2&t=97220&hilit=plain+jane
Dit proces bevalt prima, hoe meer ik er af haal, hoe mooier hij wordt!
Eenvoud als kenmerk van het ware zeg maar.
Van de winter de hoedenplank met speakers (had ik er in 2003 ingezet) weer omgewisseld voor de originele die ik nog had (altijd alles bewaren!!).
En tegenwoordig staat ie op nog smallere banden, nu helemaal conform afleveringsspecificatie (175/70 R15) Michelins.
De zgn. "luxe console" met de Saab Clarion radiocassette is er inmiddels ook weer uit (ding kreeg trouwens fors kuren, maar dat terzijde).
Origineel hoort er een eenvoudige console in, met één speaker.
Het exemplaar uit 1986 is inmiddels uit een andere 90 gestolen waar die in bruikleen in zat, zucht.
Maar ik heb een identieke vervanger klaarstaan, hoewel ik het vooralsnog lekker leeg houd in het vooronder. Echt oldskool zo.
Wat er nou nog af moet om terug te gaan naar 1986: de rubber matten (de originele donkerblauwe stoffen exemplaren liggen klaar, maar ik vind deze nog zo mooi....) en de afneembare trekhaak (maar die stoort eigenlijk niet). Oja en de Christoffel-plaquette maar dat is een blijvertje, mijn ouders kochten hem in 1958 voor hun gloednieuwe bronskleurige kever (had die óók maar bewaard, maar goed!) en die heeft in al hun auto's gezeten.
Hoe dan ook, less is more, imho.
Plaatjes!!