Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
-
ofr
- In memoriam †
Bericht
door ofr » ma 12 mei, 2014 23:30
jonasewp124 schreef:ofr schreef:

Als ik me niet vergis was dit eentje met een volledige 2012 voorbumper, zag er meer dan sexy uit.
Middengrill zou voor mij en alternatief zijn voor de niet meer te verkrijgen Hirsch grill.
de hele neus heb ik niet, only this........
heeeel vet !
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Bericht
door evolver86 » di 13 mei, 2014 8:24
ofr schreef:

Die Caab had idd een 2012 front, inclusief de vollere middengril.
Dan moet wel de hele bumper vervangen worden. Een voordeel: jouw kleur (glacier silver, als ik me niet vergis) is ook in de laatste versie geleverd (niet veel overigens).
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Bericht
door evolver86 » di 13 mei, 2014 12:01
Er is een zwarte estate die het had, ombouw naar Aero griffin 2012, inclusief de rotor velgen (zelfde als luk heeft). Wie was dat ookalweer (heeft te koop gestaan ook).
-
Sander
- Forum Admin
Bericht
door Sander » di 13 mei, 2014 12:12
evolver86 schreef:Wie was dat ookalweer (heeft te koop gestaan ook).
Dat is/was de 9-3 van Style&Co
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Bericht
door jonasewp124 » di 13 mei, 2014 19:18
evolver86 schreef:ofr schreef:
Die Caab had idd een 2012 front, inclusief de vollere middengril.
Dan moet wel de hele bumper vervangen worden. Een voordeel: jouw kleur (glacier silver, als ik me niet vergis) is ook in de laatste versie geleverd (niet veel overigens).
Moet voor die middenste grill (met saab op) de volledige voorbumper vervangen worden?
Damn dat is dan een streep door men rekening.
Moest je de kleur van mijn estate bedoelen dan is het niet glacier silver maar Glass Grey metallic en zie je niet zo heel veel nee, weet hier in de buurt nog één Caab rijden in die kleur.
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Bericht
door evolver86 » di 13 mei, 2014 19:35
Oh, wacht, je bedoelt dat kleine stukje in het midden? Ik dacht dat je het over de brede grill onder de kentekenplaat had.
Voor dat kleine stukje, met die twee ernaast hoef je de bumper niet te vervangen. Maareuh, waarom zou je dat willen?
-
shearwater
- In memoriam †
Bericht
door shearwater » di 13 mei, 2014 20:50
-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Bericht
door jonasewp124 » di 13 mei, 2014 21:06
evolver86 schreef:Oh, wacht, je bedoelt dat kleine stukje in het midden? Ik dacht dat je het over de brede grill onder de kentekenplaat had.
Voor dat kleine stukje, met die twee ernaast hoef je de bumper niet te vervangen. Maareuh, waarom zou je dat willen?
Vind die eigenlijk mooier met dat lijntje boven saab ipv. saab ertussen
-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
Bericht
door JWF_Peters » di 13 mei, 2014 21:10
Jammer dat jullie "nieuwe" Saab rijders totaal geen interesse in denoudere 9-3s hebben haha
Stonden schitterende auto's ben niet zo van de nieuwere maar ze stonden er stuk voor stuk super mooi bij!!!
-
fozwart
- Donateur (7x)

Bericht
door fozwart » di 13 mei, 2014 21:25
JWF_Peters schreef:Jammer dat jullie "nieuwe" Saab rijders totaal geen interesse in denoudere 9-3s hebben haha
Stonden schitterende auto's ben niet zo van de nieuwere maar ze stonden er stuk voor stuk super mooi bij!!!
Heb je de foto's goed bekeken? Bedoel je er zo een?

-
jonasewp124
- Donateur (3x)

Bericht
door jonasewp124 » di 13 mei, 2014 21:26
Oh jawel de ouder zijn zeker zo mooi
de 900 classic's of de viggen die er stonden waren super mooi
Dus we houden er wel van
Dennis (luk op het forum) heeft bv nog een 900 classic cabrio
-
ofr
- In memoriam †
Bericht
door ofr » di 13 mei, 2014 21:30
JWF_Peters schreef:Jammer dat jullie "nieuwe" Saab rijders totaal geen interesse in denoudere 9-3s hebben haha
nou ik heb speciaal aan de eigenaar van de 900 classic Turbo gevraagd of hij zijn motor nog even wilde starten.
prachtig geluid !!!!!!!!
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bericht
door martinphili » di 13 mei, 2014 21:34
Ik heb ook wel eens het idee dat de 9 3 OG een beetje tussen wal en schip valt. Niet oud genoeg en niet nieuw genoeg.
Maar weet je: ik geniet nog steeds enorm van het rijden in die kar.

-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
Bericht
door JWF_Peters » di 13 mei, 2014 21:38
Haha had niet anders verwacht. Was niet vervelend bedoeld. Was gewoon een observatie. Persoonlijk kende ik ook niemand zeker in het begin niet dus dat werkt dan ook niet mee
En ja mooie Viggen.