Windscherm opbergen
-
roland900NG
- Geregistreerd lid
Windscherm opbergen
Wie kan mij helpen?
De auto Saab 900ng cabrio
Deze word geleverd met een windscherm zodat je met twee personen er in zit je een beetje minder wind in je nek krijgt.
Past zo'n windscherm als ik het niet gebruik in de kofferbak?
De auto Saab 900ng cabrio
Deze word geleverd met een windscherm zodat je met twee personen er in zit je een beetje minder wind in je nek krijgt.
Past zo'n windscherm als ik het niet gebruik in de kofferbak?
-
roland900NG
- Geregistreerd lid
Re: Windscherm opbergen
Ja inderdaad dan weet ik het zeker. Maar nu komt het, ik stel de vraag om te weten te komen of ik met twee man of met drie man de cabrio kan ophalen. Omdat de cabrio geleverd word met een omklapbaar windscherm.
-
Harrum
- Donateur (4x)

Roland,
Heel simpel. Het windscherm kan gemonteerd worden met dichte kap. Helaas kun je dan niet met z'n drieën erin.
Bij een 9-3 uit 2002 past het scherm gewoon in de achterbak (smalle kant naar binnen gericht).
Succes,
Harrum
Heel simpel. Het windscherm kan gemonteerd worden met dichte kap. Helaas kun je dan niet met z'n drieën erin.
Bij een 9-3 uit 2002 past het scherm gewoon in de achterbak (smalle kant naar binnen gericht).
Succes,
Harrum
-
jozua
- Geregistreerd lid
Bij mijn ''97 900NG past het windscherm in de koffer. Het houd niet over, maar gaat wel, vandaar dat ik het scherm meestal in de garage heb staan
Beetje wind is eigenlijk wel lekker.
Succes met de cabrio
Beetje wind is eigenlijk wel lekker.
Succes met de cabrio
-
roland900NG
- Geregistreerd lid
Kijk hier zijn de antwoorden waar ik wat aan heb
Kan de kleine man als derde persoon mee de cabrio ophalen terwijl we alles in 1x mee naar krijgen.
Thankzzzz
Kan de kleine man als derde persoon mee de cabrio ophalen terwijl we alles in 1x mee naar krijgen.
Thankzzzz
-
fwwierckx
- Geregistreerd lid
WINDSCHERM PAST GEWOON IN KOFFER, ALLEEN OPPASSEN MET ZWARE ZAKEN DIE JE ER OPZETDAT ZOU HET SCHERM KUNNEN BESCHADIGEN. SOMS ZIT ER NOG EEN HOES OM HET SCHERM.
GROET FRITS WIERCKX, SUCCES MET JE CABRIO
HEB ZELF 9.3 CABRIO MET SCHERM UIT 99
GROET FRITS WIERCKX, SUCCES MET JE CABRIO
HEB ZELF 9.3 CABRIO MET SCHERM UIT 99
-
jor
- Geregistreerd lid
Je mag de kleine man achterin wel goed kleden want het waait er behoorlijk.Een plaid tussen de stoelen spannen helpt wel.
-
roland900NG
- Geregistreerd lid
Caabje staat voor de deur inmiddels en het windscherm past in de kofferbak
Tevens de tip van de dekentjes, die zal ik ook een paar in de koffer leggen. Bedenk mijzelf nu, oké daar kan mooi het windscherm in. Heb ik ze altijd allemaal bij.
Automaatje rijd heerlijk maar wel even wat anders als de oude Bella met 2.5 busso engine.
Tevens de tip van de dekentjes, die zal ik ook een paar in de koffer leggen. Bedenk mijzelf nu, oké daar kan mooi het windscherm in. Heb ik ze altijd allemaal bij.
Automaatje rijd heerlijk maar wel even wat anders als de oude Bella met 2.5 busso engine.