90-meeting 14 september 2014 Utrechtse Heuvelrug, FOTO'S!!
-
esalet
- Donateur (8x)

90-meeting 14 september 2014 Utrechtse Heuvelrug, FOTO'S!!
In het jaar dat de 90 dertig jaar bestaat, zie hier, viewtopic.php?f=2&t=139535, lijkt het me leuk een 90 meeting te organiseren. Natuurlijk hadden we dit jaar al de kortneuzenmeeting (erg geslaagd by the way) maar nu dacht ik iets echt specifiek voor de 90 te doen. Dit met het oog op het genoemde 30-jarig bestaan.
De datum wordt zondag 14 september 2014, de locatie Utrechtse Heuvelrug. Een landschappelijk mooie rit zal er deel van uit maken, waarbij het gaat om het relaxed cruisen en genieten. We zullen enkele horeca gelegenheden aandoen waar op eigen kosten consumpties kunnen worden besteld.
Inmiddels is de route bekend. Komtie.
VERZAMELPUNT 12.00 UUR LA PLACE, Woudenbergseweg 44, 3953 MH MAARSBERGEN
- Uit de richting Utrecht over de A12: neem afrit 22 Maarsbergen. Volg “Maarsbergen” en “Hotel Maarsbergen”. Onder snelweg door, daarna rechtsaf en dan ligt het hotel links
- Uit de richting Arnhem: neem afrit 22 Maarsbergen, het hotel ligt dan vrijwel meteen al rechts.
- Rij vóór de hoofdingang van het hotel langs tot aan de Tango pomp en parkeer daar tegenover.
EERSTE DEEL RIT INCLUSIEF FOTOSTOP
- We gaan om 12.30 uur rijden, dus als je bij La Place wilt lunchen - wij staan buiten banden te schoppen - zorg dan dat je tijdig begint daarmee (ik zou zeggen vóór 12.00 uur). Ik heb zelf eigen boterhammen bij me, er komt later nog een echte pitstop met consumptiegelegenheid.
De route voert door weidegebied, we houden een korte fotostop, daarna over de Leusderheide, waarna de pauze zal zijn in Brasserie (zeg maar kiosk) De Lange Duinen in Soest. Info op http://kioskdelangeduinen.nl/. Mooie zandverstuiving.
We vervolgen dóór Soest heen (met her en der karakteristieke bebouwing) naar Paleis Soestdijk, en gaan dan de bossen door richting Lage Vuursche. Van daar af nog een mooi bosrijk stuk langs Zeist en tot slot eindigen we dan bij de Pyramide van Austerlitz. Monument, ouderwetse kleine kermis, restaurant met eenvoudige kaart (hoewel als je na 1800 gaat eten je elders moet gaan zoeken, het avondeten is dus eigenlijk niet echt een onderdeel van deze meeting).http://www.pyramidevanausterlitz.nl/
Totale lengte geschat 65, dus we zijn zo eind van de middag bij de Pyramide. Gezamenlijk afronden en daarna kan ieder zijns weegs.
Mocht het bij de Pyramide te druk zijn (en het parkeerterrein is dan vol), dan is er nog een alternatief eindpunt vlak bij, namelijk Bistro Bonaparte in het dorp Austerlitz, http://www.bonaparte-austerlitz.nl/ en daar kun je trouwens tot 20.00 uur eten.
Aanmeldingen tot op heden:
esalet (Admiraalblauw MY86 enof Rosequartz stalen schuifdak MY85)
petersalet (Leisteenblauw MY86)
sb90 (Zilvergrijs MY85)
Finlandia (Azuurblauwe vierbak MY85)
Rosequartz met Bokhararood interieur en 72.000 km van niet-forummer (MY86)
Eeflbue (Cirruswit MY85 met nog geen anderhalve ton op de klok) een mooie witte Zweedse import-90, special voor deze gelegenheid forumster geworden
Glenda Ensing (Kersenrood MY86)
En nóg een Rosequartz van een niet-forummer, nu een MY85 (van sept 84)
Vanderzanden (Bronskleurig MY87, unieke kleur in NL!!!)
A.H. (niet-forummer), aangemeld via http://www.saab-90.nl Een Rosequartz van MY 87 op naam gezet in januari '88
DavidV (Malachitegroen, MY87, bijnaam "Seraphine")
Mr-toet-toet (Zwart, MY86)
De datum wordt zondag 14 september 2014, de locatie Utrechtse Heuvelrug. Een landschappelijk mooie rit zal er deel van uit maken, waarbij het gaat om het relaxed cruisen en genieten. We zullen enkele horeca gelegenheden aandoen waar op eigen kosten consumpties kunnen worden besteld.
Inmiddels is de route bekend. Komtie.
VERZAMELPUNT 12.00 UUR LA PLACE, Woudenbergseweg 44, 3953 MH MAARSBERGEN
- Uit de richting Utrecht over de A12: neem afrit 22 Maarsbergen. Volg “Maarsbergen” en “Hotel Maarsbergen”. Onder snelweg door, daarna rechtsaf en dan ligt het hotel links
- Uit de richting Arnhem: neem afrit 22 Maarsbergen, het hotel ligt dan vrijwel meteen al rechts.
- Rij vóór de hoofdingang van het hotel langs tot aan de Tango pomp en parkeer daar tegenover.
EERSTE DEEL RIT INCLUSIEF FOTOSTOP
- We gaan om 12.30 uur rijden, dus als je bij La Place wilt lunchen - wij staan buiten banden te schoppen - zorg dan dat je tijdig begint daarmee (ik zou zeggen vóór 12.00 uur). Ik heb zelf eigen boterhammen bij me, er komt later nog een echte pitstop met consumptiegelegenheid.
De route voert door weidegebied, we houden een korte fotostop, daarna over de Leusderheide, waarna de pauze zal zijn in Brasserie (zeg maar kiosk) De Lange Duinen in Soest. Info op http://kioskdelangeduinen.nl/. Mooie zandverstuiving.
We vervolgen dóór Soest heen (met her en der karakteristieke bebouwing) naar Paleis Soestdijk, en gaan dan de bossen door richting Lage Vuursche. Van daar af nog een mooi bosrijk stuk langs Zeist en tot slot eindigen we dan bij de Pyramide van Austerlitz. Monument, ouderwetse kleine kermis, restaurant met eenvoudige kaart (hoewel als je na 1800 gaat eten je elders moet gaan zoeken, het avondeten is dus eigenlijk niet echt een onderdeel van deze meeting).http://www.pyramidevanausterlitz.nl/
Totale lengte geschat 65, dus we zijn zo eind van de middag bij de Pyramide. Gezamenlijk afronden en daarna kan ieder zijns weegs.
Mocht het bij de Pyramide te druk zijn (en het parkeerterrein is dan vol), dan is er nog een alternatief eindpunt vlak bij, namelijk Bistro Bonaparte in het dorp Austerlitz, http://www.bonaparte-austerlitz.nl/ en daar kun je trouwens tot 20.00 uur eten.
Aanmeldingen tot op heden:
esalet (Admiraalblauw MY86 enof Rosequartz stalen schuifdak MY85)
petersalet (Leisteenblauw MY86)
sb90 (Zilvergrijs MY85)
Finlandia (Azuurblauwe vierbak MY85)
Rosequartz met Bokhararood interieur en 72.000 km van niet-forummer (MY86)
Eeflbue (Cirruswit MY85 met nog geen anderhalve ton op de klok) een mooie witte Zweedse import-90, special voor deze gelegenheid forumster geworden
Glenda Ensing (Kersenrood MY86)
En nóg een Rosequartz van een niet-forummer, nu een MY85 (van sept 84)
Vanderzanden (Bronskleurig MY87, unieke kleur in NL!!!)
A.H. (niet-forummer), aangemeld via http://www.saab-90.nl Een Rosequartz van MY 87 op naam gezet in januari '88
DavidV (Malachitegroen, MY87, bijnaam "Seraphine")
Mr-toet-toet (Zwart, MY86)
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: 90-meeting 14 september 2014 Utrechtse Heuvelrug
Leuk!
Begrijp ik uit de Excel goed dat er nog maar 45 geregistreerd zijn in Nederland? Hoeveel verwacht je te kunnen bereiken?
En is het een idee om, nu of als het wat meer definitief wordt, een printbaar 'flyertje' te maken, dat eventuele vrijwilligers hier onder de ruitenwissers van SAABs 90 in het wild kunnen klemmen? Met natuurlijk je mailadres erop?
Begrijp ik uit de Excel goed dat er nog maar 45 geregistreerd zijn in Nederland? Hoeveel verwacht je te kunnen bereiken?
En is het een idee om, nu of als het wat meer definitief wordt, een printbaar 'flyertje' te maken, dat eventuele vrijwilligers hier onder de ruitenwissers van SAABs 90 in het wild kunnen klemmen? Met natuurlijk je mailadres erop?
-
blue city
- Donateur (3x)

Agenda? check.
Zin in? check.
Even van te voren een slaapplek regelen? Geen punt. Afstand is teveel voor me voor in 1 dag.
Gezondheid? Over zo'n periode niets over te zeggen
Maar in principe, count me in. Het idee van Falcon? Goed idee.
-
esalet
- Donateur (8x)

Ik wil nog een mailing uitdoen via webmail naar iedere eigenaar waarvan ik een mailadres heb. Enneh, zoveel mogelijk natuurlijk.................Falcon schreef:Begrijp ik uit de Excel goed dat er nog maar 45 geregistreerd zijn in Nederland? Hoeveel verwacht je te kunnen bereiken?
Heel fijn plan. Ik heb al iets dergelijks, zal dit zsm in dit topic plaatsen.Falcon schreef:En is het een idee om, nu of als het wat meer definitief wordt, een printbaar 'flyertje' te maken, dat eventuele vrijwilligers hier onder de ruitenwissers van SAABs 90 in het wild kunnen klemmen? Met natuurlijk je mailadres erop?
En @BlueCity: veel fruit eten deze zomer!
-
esalet
- Donateur (8x)

Zo, om de opkomst wat te vergroten heb ik 19 mails gestuurd aan 90-eigenaren uit het register (daarvan had ik een mailadres én ze hebben een rijdende 90), en 7 forummers nog even ge-pb-d.
Nu nog 3 nulzessen sms-en en mijn contactbestand is geheel afgewerkt (nogmaals, van mensen met rijdende 90's).
Daar moet toch wat uit kunnen komen zou je zeggen!
Nu nog 3 nulzessen sms-en en mijn contactbestand is geheel afgewerkt (nogmaals, van mensen met rijdende 90's).
Daar moet toch wat uit kunnen komen zou je zeggen!
-
esalet
- Donateur (8x)

Mooi, we zijn al met negen inmiddels! En er is nog tijd.
-
Christiaan94
- Donateur

Ik heb 2 deuren teveel, maar mag ik wel komen kijken? 
-
redmervand
- Donateur (6x)

Ik heb ook 2 deuren en een 9 teveel... 
We parkeren wel om de hoek Christiaan :p
-
esalet
- Donateur (8x)

en het antwoord zit bij de vraag, da's meteen geregeld dan!redmervand schreef:Ik heb ook 2 deuren en een 9 teveel...
-
Christiaan94
- Donateur

Ik ga druk bezig met het lassen van een sedan achterkant op de 99. Eerste 4-deurs 90 ooit 
-
esalet
- Donateur (8x)

Re: 90-meeting 14 september 2014 Utrechtse Heuvelrug, ROUTE
Vandaag de route gereden en uitgewerkt, het was er een uitgelezen dag voor!
Hopelijk roept dit nog op tot nog enkele deelnemers erbij?
Wie weet!
Mooi wordt het hoe dan ook.
Hopelijk roept dit nog op tot nog enkele deelnemers erbij?
Wie weet!
Mooi wordt het hoe dan ook.
-
Finlandia
- Geregistreerd lid
Goed bezig esalet, we hebben er zin in!
Zijn er toevallig nog forummers met een Malachite groene en/of een Cochenille rode 90?
We zouden deze kleuren op een 90 graag eens live willen zien.
Zijn er toevallig nog forummers met een Malachite groene en/of een Cochenille rode 90?
We zouden deze kleuren op een 90 graag eens live willen zien.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Forummer DadidV heeft een malachiet groene '87er