Circuittraining en instructie Tom Coronel 30-11

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Re: Circuittraining en instructie Tom Coronel 30-11

Bericht door Marleen Driving Fun » do 30 okt, 2014 14:22

Ja die is er echt bij, waaruit maak je op dat dat niet zeker zou zijn?

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » do 30 okt, 2014 14:28

Daarnaast bestaat er deze dag de unieke mogelijkheid om instructie te krijgen van de enige echte Tom Coronel!!
Uit deze zin en met name dat "bestaat"
en verder wordt er hier met geen woord zijn naam genoemd http://www.dftrackdays.nl/circuit/track ... _30112014/" onclick="window.open(this.href);return false; wel dat er nog 25 euro bij komt :wink:

Vandaar mijn twijfel :wink:

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » do 30 okt, 2014 14:36

postma schreef:Als het een dag was geweest waar je niet met je eigen auto reed, dan hoor je mij niet klagen over duur. Op het circuit van Zolder bestaat deze mogelijkheid wel, om met een Porsche, BMW en een formule( welke weet ik nu even niet) te rijden en dat ook allemaal onder deskundige begeleiding. Zo'n dag is kwa prijs te vergelijken, al is het al wel een tijd geleden.

P.S.
Als Marleen zegt, dat alles in een rustig tempo gaat, wat moet ik dan zoeken op een circuit? Wat als ik schade rij aan mijn auto, ben ik dan verzekerd?
dit kan ook op zandvoort vanaf 285 euries maar dan wordt je aardig aan het lijntje gehouden weinig rijtijd en heel veel leren is er niet bij, wel stoeien met leuke toy's
http://raceplanet.nl/particulier/circuit-rijden/prijzen" onclick="window.open(this.href);return false;

postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door postma » do 30 okt, 2014 16:21

En met weinig ervaring zal je niet op het laatste moment voor een bocht remmen neem ik aan? Op het rechte stuk kun je natuurlijk lekker voluit gas geven, maar daar slijt niks van
Marleen, je denkt toch niet dat ik net mijn rijbewijs heb? Als ik lekker op het rechte stuk vol gas geef en met 250 km/u (ja dat haalt hij makkelijk), moet ik toch een keer remmen als ik een bocht nader en als daar niets van slijt, vind ik dat knap. :wink:
Heb vroeger een verhoogde rijvaardigheid opleiding gehad op Zandvoort, div antislip cursussen gedaan ook met bussen, een weekend meegereden op Zolder met een Corvette, waar na afloop echt de remmen versleten waren en diverse milimeters van de banden waren.

Maar ben ik nu met mijn eigen auto verzekerd bij schade??

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » do 30 okt, 2014 16:41

Raggare schreef:
Daarnaast bestaat er deze dag de unieke mogelijkheid om instructie te krijgen van de enige echte Tom Coronel!!
Uit deze zin en met name dat "bestaat"
en verder wordt er hier met geen woord zijn naam genoemd http://www.dftrackdays.nl/circuit/track ... _30112014/" onclick="window.open(this.href);return false; wel dat er nog 25 euro bij komt :wink:

Vandaar mijn twijfel :wink:
Dat klopt ook, die mogelijkheid bestaat ook omdat Tom die dag aanwezig is om instructie te geven. We hebben nu 5 inschrijvingen binnen voor de instructie van Tom. Hij kan die dag maximaal 8 uur privé instructie geven dus wie nog interesse heeft moet er snel bij zijn, nog maar een paar plaatsen beschikbaar dus.

En die €25,- klopt ook, dat vermelden wij erbij zodat niemand voor verassingen komt te staan. Net zoals iedere trackday organisatie mogen wij alleen met leden rijden, anders zijn we zelf niet verzekerd en het is een stukje administratie. Met €25,- zijn wij wel de goedkoopste en we laten nu het lidmaatschap doorlopen voor heel 2015, zodat je niet voor nog maar een maandje betaalt.

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » do 30 okt, 2014 16:55

postma schreef:
En met weinig ervaring zal je niet op het laatste moment voor een bocht remmen neem ik aan? Op het rechte stuk kun je natuurlijk lekker voluit gas geven, maar daar slijt niks van
Marleen, je denkt toch niet dat ik net mijn rijbewijs heb? Als ik lekker op het rechte stuk vol gas geef en met 250 km/u (ja dat haalt hij makkelijk), moet ik toch een keer remmen als ik een bocht nader en als daar niets van slijt, vind ik dat knap. :wink:
Heb vroeger een verhoogde rijvaardigheid opleiding gehad op Zandvoort, div antislip cursussen gedaan ook met bussen, een weekend meegereden op Zolder met een Corvette, waar na afloop echt de remmen versleten waren en diverse milimeters van de banden waren.

Maar ben ik nu met mijn eigen auto verzekerd bij schade??
Nee ik suggereer niet dat je net je rijbewijs hebt, al heeft dat niet zoveel te maken met rijden op het circuit, daar heb je geen rijbewijs voor nodig namelijk. Dit is dus ook een circuittraining, geen rijles... Al is het wel vrij handig om te weten hoe je een auto moet bedienen :wink: Als je een paar uurtjes op het ciruit rijdt, vooral met zo'n training, valt de slijtage echt wel mee, dit heb je zelf ook redelijk in de hand.
Maar leuk dat je al wat ervaring hebt! :O: Dan weet je vast ook wel dat je op het circuit natuurlijk niet gewoon verzekerd bent. Op iedere trackday teken je een vrijwaring, je tekent ervoor dat je deelneemt op eigen risico. Overigens kun je bij ons wel een circuitverzekering afsluiten. Kijk hiervoor even op: http://www.circuitverzekeringen.nl

postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door postma » do 30 okt, 2014 17:03

Ja, ik weet dat wel, maar er lezen hier ook veel anderen mee en of die dat ook allemaal weten?

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » do 30 okt, 2014 17:09

Ja dat is zeker belangrijk om te weten!

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » do 30 okt, 2014 20:57

Dit: http://www.youtube.com/watch?v=bhUXP-r5kHc#t=140" onclick="window.open(this.href);return false; kun je er leren :lol:

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » do 30 okt, 2014 21:38

weet niet hoor maar dit lijkt wel een rondje woon werk verkeer :-P+

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » di 11 nov, 2014 14:52

Het is ineens erg stil hier... zijn er nog mensen die interesse hebben in de training? :O: Er zijn nog een aantal plaatsten beschikbaar

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » za 22 nov, 2014 0:20

Te koud en te duur. Kans op ***week lijkt me aanzienlijk eind november. En niet verzekerd is ook wel ****. En teveel risico op technische storingen. :P

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » za 22 nov, 2014 0:36

Raar dat je er zo over denkt want deze dag wordt zoals het er nu uit ziet de drukste dag van het jaar, dus vandaar mijn laatste bericht. Wie nog graag mee wil doen moet niet te lang wachten met inschrijven want vol = vol. :O:

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » za 22 nov, 2014 9:33

Dan heb jij je werk goed gedaan. Je was flink aan het pluggen op de diverse fora :wink:

Marleen Driving Fun
Geregistreerd lid

Bericht door Marleen Driving Fun » za 22 nov, 2014 20:30

Klopt en dat blijf ik lekker doen :wink: :wink:

Plaats reactie