achteruitrijcamera
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

achteruitrijcamera
Heeft iemand als eens geprobeerd een achteruitrijcamera te installeren? Zo eentje van Dealextreme met een schermpje in de binnenspiegel? Zit er aan te denken maar kan eigenlijk geen goeie set vinden. Ik wil zo'n camera in de kentekenplaathouder.
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Re: achteruitrijcamera
Ja, Niels: viewtopic.php?f=43&t=139883&start=210#p1562712 (pagina 15)
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Nice! Wel een flinke bak werk zo te zien. Ik wil dus een kentekenplaathouder met camera en dan inderdaad een scherm in de spiegel. Maar dan graag zonder dat schreeuwende mens want daar zou ik bloednerveus van worden. Moet alleen eens kijken of en hoe ik de draadjes uit die kentekenplaathouder in de auto kan doorvoeren.
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Harold heb jij zo'n kentekenplaatcamera? Lukte dat inbouwen een beetje?
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Ik heb een cameraatje waarvoor je gat moet boren in je achterklep. Ik heb hem vlak naast de kentekenplaat.
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Duidelijk. Ik ga het proberen met een kentekenplaatcamera. Zal wel ergens in het voorjaar worden als de plannen niet wijzigen
-
carbits
- Geregistreerd lid
Weet iemand de manier om de binnenspiegel bij een cabrio goed van de voorruit af te halen zonder dat het gedeelte wat gelijmd zit op het raam los laat? Er lijkt een zwart beugeltje over het voetje geklemd te zitten moet deze eerst verwijderd worden?