Dag allemaal.
Ben nieuw op dit forum.
Heb een heleboel interessante dingen gelezen en daardoor beslist een Saab 9-5 te kopen als reiswagen. Ik woon nl in Frankrijk en bezoek een paar keer per jaar familie en vrienden in België. Ik dacht aan een Fiat Croma maar het wordt een Saab, die ik in België zal laten onderhouden.
Ik las een artikel van Belgische Saabrijders over garages in Oost- en West-Vlaanderen, maar ik vind dat niet meer terug.
Vooral een garage in Oudenaarde sprak me sterk aan : goede service, redelijke prijzen , grote stock wisselstukken...
Kent iemand de naam? Of een andere goede Saabspecialist? Ik hoef geen Saabdealer ,want de auto die ik wens te kopen dateert van 2004.
Dank voor de hulp.
Oma wil een Saab
-
Huveneers
- Geregistreerd lid
Re: Oma wil een Saab
Hallo,
Artikel teruggevonden: dealer Callens in Oudenaarde.
Artikel teruggevonden: dealer Callens in Oudenaarde.
-
nove mille
- Geregistreerd lid
Re: Oma wil een Saab
Zo, da's snel. 
Welkom op het forum !
Wat voor een 9-5 moet het worden ?
Welkom op het forum !
Wat voor een 9-5 moet het worden ?
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: Oma wil een Saab
Huveneers schreef: Ik dacht aan een Fiat Croma maar het wordt een Saab



-
Huveneers
- Geregistreerd lid
Re: Oma wil een Saab
Dank voor het welkom.
Wat denk je hiervan?
http://www.leboncoin.fr/voitures/751827579.htm?ca=7_s" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog niet gaan bekijken...het is een heel eind weg. Maar interesseert me wel.
Wat denk je hiervan?
http://www.leboncoin.fr/voitures/751827579.htm?ca=7_s" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog niet gaan bekijken...het is een heel eind weg. Maar interesseert me wel.