Oma wil een Saab

Clubaangelegenheden van de Saab Club België.
Plaats reactie
Huveneers
Geregistreerd lid

Oma wil een Saab

Bericht door Huveneers » za 07 mar, 2015 14:01

Dag allemaal.
Ben nieuw op dit forum.
Heb een heleboel interessante dingen gelezen en daardoor beslist een Saab 9-5 te kopen als reiswagen. Ik woon nl in Frankrijk en bezoek een paar keer per jaar familie en vrienden in België. Ik dacht aan een Fiat Croma maar het wordt een Saab, die ik in België zal laten onderhouden.
Ik las een artikel van Belgische Saabrijders over garages in Oost- en West-Vlaanderen, maar ik vind dat niet meer terug.
Vooral een garage in Oudenaarde sprak me sterk aan : goede service, redelijke prijzen , grote stock wisselstukken...
Kent iemand de naam? Of een andere goede Saabspecialist? Ik hoef geen Saabdealer ,want de auto die ik wens te kopen dateert van 2004.
Dank voor de hulp.

Huveneers
Geregistreerd lid

Re: Oma wil een Saab

Bericht door Huveneers » za 07 mar, 2015 20:55

Hallo,

Artikel teruggevonden: dealer Callens in Oudenaarde.

Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Re: Oma wil een Saab

Bericht door nove mille » za 07 mar, 2015 21:01

Zo, da's snel. :D

Welkom op het forum !

Wat voor een 9-5 moet het worden ?

Gebruikersavatar
Funky Dude
In memoriam †

Re: Oma wil een Saab

Bericht door Funky Dude » za 07 mar, 2015 22:11

Huveneers schreef: Ik dacht aan een Fiat Croma maar het wordt een Saab
:P Of misschien toch maar een 9000?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Huveneers
Geregistreerd lid

Re: Oma wil een Saab

Bericht door Huveneers » zo 08 mar, 2015 17:55

Dank voor het welkom.

Wat denk je hiervan?

http://www.leboncoin.fr/voitures/751827579.htm?ca=7_s" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog niet gaan bekijken...het is een heel eind weg. Maar interesseert me wel.

Plaats reactie