Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

1985-1987
Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door esalet » di 17 mar, 2015 21:59

En in GB rijden er in het derde kwartaal 2014 nog maar 13 Licensed (op de weg) rond. En 27 SORN (soort van geschorst).

Maar er zijn er dus wel hele mooie bij, die vertroeteld worden.

Kijk, LUISTER en geniet!
https://www.youtube.com/watch?v=YbsdoC1k3_o

Gebruikersavatar
martinphili
Geregistreerd lid

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door martinphili » di 17 mar, 2015 22:05

oef, die nadert perfectie toch wel heel behoorlijk!

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door esalet » di 17 mar, 2015 22:11

Die dubbelloops uitlaat, op één of andere manier vind ik het prachtig.

En ja hij is niet 100% origineel (deurpanelen, fineer op dash, grille van 99) maar het "werkt" bij elkaar allemaal wel, sterker nog, het versterkt elkaar.

En turbometer op dash. Zou het .................? Past in dat geval óók goed bij deze.

En (ook fijn): in GB kan je gewoon naast de auto staand gasgeven. Pedaal zit helemaal rechts. Yes! :rolleyes1:

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door Steve-O » di 17 mar, 2015 23:35

tjeeeeeemig, wat is die strak zeg! Typisch gevalletje concoursstaat.

Uit de kunst. Ik heb weer en nieuw streven voor 2015: flink poetsen.

Ik had tot voor kort ook een dubbelloops Harley Davidson uitlaat. Stond ook super. Bij elke was- en poetsbeurt neem je de hogpuffs dan ook even mee natuurlijk.

Gebruikersavatar
jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door jeroen701125 » wo 18 mar, 2015 0:36

Ineens weet je het.....ik wil een 90 voor erbij, :D

Gebruikersavatar
hermank
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door hermank » wo 18 mar, 2015 9:37

Oef, ik geef definitief het idee op dat ik nooit een rode Saab wil.....

Gebruikersavatar
Raggare
Geregistreerd lid

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door Raggare » wo 18 mar, 2015 10:21

Daar ligt wel iets anders is dan de standaard 8 klepper H motor met carburteur. Mooi ding.

PMLotgering
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door PMLotgering » wo 18 mar, 2015 11:49

Leuke collectie inclusief nieuwe 9-5

Gebruikersavatar
Dax
Geregistreerd lid

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door Dax » wo 18 mar, 2015 14:56

Prachtig Etienne! Dit is wel een hele mooie hoor.
Spoiler en reflectieplaat niet mijn ding, maar wel origineel en dan mag het weer op mijn sympathie rekenen.

Gebruikersavatar
schaafie!!!
Geregistreerd lid

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door schaafie!!! » do 19 mar, 2015 12:38

Toch ligt er gewoon een 8 klepper met carbje in.
Deze 90 was zelfs bijna total loss. Half jaartje geleden is een andere saab van hun achter in deze gereden. Ze hebben hem gelukkig weer netjes kunnen herstellen

Gebruikersavatar
reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door reiernumans » do 19 mar, 2015 12:43

PMLotgering schreef:Leuke collectie inclusief nieuwe 9-5
Ik zie hier toch echt een 9-3 in ;-) :

Afbeelding

Ik vind die 90 heel leuk gedaan! Voor de kenner opvallend anders dan standaard, voor de willekeurige voorbijganger niks aan te zien.

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door esalet » do 19 mar, 2015 17:22

schaafie!!! schreef:Toch ligt er gewoon een 8 klepper met carbje in.
Deze 90 was zelfs bijna total loss. Half jaartje geleden is een andere saab van hun achter in deze gereden. Ze hebben hem gelukkig weer netjes kunnen herstellen
Hey da's leuke achtergrondinfo.

Maarrehhhhh, hoe weet jij dat??!! :wow:

Gebruikersavatar
timo
Geregistreerd lid

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door timo » do 19 mar, 2015 19:04

In de spiegeling van de achterruit van de 90 staat idd een ng 9-5. Ovrigens vind ik de 90 niet zo fraai klinken en poft tussendoor ook. Kan ook aan de geluidsopname liggen

Gebruikersavatar
schaafie!!!
Geregistreerd lid

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door schaafie!!! » do 19 mar, 2015 21:14

Eigenaar is een fb-vriendje van mij [WINKING FACE]

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit

Bericht door esalet » vr 20 mar, 2015 11:55

@timo: viel me ook op, die plofjes. Kan er mee te maken hebben dat ie nog koud is (choke is nog uitgetrokken, op laatste shots te zien). Ik zou 'm wel eens lekker doorgewarmd willen horen.

@schaafie: ah, vandaar!!!

Plaats reactie