Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
-
esalet
- Donateur (8x)

Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
En in GB rijden er in het derde kwartaal 2014 nog maar 13 Licensed (op de weg) rond. En 27 SORN (soort van geschorst).
Maar er zijn er dus wel hele mooie bij, die vertroeteld worden.
Kijk, LUISTER en geniet!
https://www.youtube.com/watch?v=YbsdoC1k3_o
Maar er zijn er dus wel hele mooie bij, die vertroeteld worden.
Kijk, LUISTER en geniet!
https://www.youtube.com/watch?v=YbsdoC1k3_o
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
oef, die nadert perfectie toch wel heel behoorlijk!
-
esalet
- Donateur (8x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Die dubbelloops uitlaat, op één of andere manier vind ik het prachtig.
En ja hij is niet 100% origineel (deurpanelen, fineer op dash, grille van 99) maar het "werkt" bij elkaar allemaal wel, sterker nog, het versterkt elkaar.
En turbometer op dash. Zou het .................? Past in dat geval óók goed bij deze.
En (ook fijn): in GB kan je gewoon naast de auto staand gasgeven. Pedaal zit helemaal rechts. Yes!
En ja hij is niet 100% origineel (deurpanelen, fineer op dash, grille van 99) maar het "werkt" bij elkaar allemaal wel, sterker nog, het versterkt elkaar.
En turbometer op dash. Zou het .................? Past in dat geval óók goed bij deze.
En (ook fijn): in GB kan je gewoon naast de auto staand gasgeven. Pedaal zit helemaal rechts. Yes!
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
tjeeeeeemig, wat is die strak zeg! Typisch gevalletje concoursstaat.
Uit de kunst. Ik heb weer en nieuw streven voor 2015: flink poetsen.
Ik had tot voor kort ook een dubbelloops Harley Davidson uitlaat. Stond ook super. Bij elke was- en poetsbeurt neem je de hogpuffs dan ook even mee natuurlijk.
Uit de kunst. Ik heb weer en nieuw streven voor 2015: flink poetsen.
Ik had tot voor kort ook een dubbelloops Harley Davidson uitlaat. Stond ook super. Bij elke was- en poetsbeurt neem je de hogpuffs dan ook even mee natuurlijk.
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Ineens weet je het.....ik wil een 90 voor erbij, 
-
hermank
- Donateur (7x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Oef, ik geef definitief het idee op dat ik nooit een rode Saab wil.....
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Daar ligt wel iets anders is dan de standaard 8 klepper H motor met carburteur. Mooi ding.
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Leuke collectie inclusief nieuwe 9-5
-
Dax
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Prachtig Etienne! Dit is wel een hele mooie hoor.
Spoiler en reflectieplaat niet mijn ding, maar wel origineel en dan mag het weer op mijn sympathie rekenen.
Spoiler en reflectieplaat niet mijn ding, maar wel origineel en dan mag het weer op mijn sympathie rekenen.
-
schaafie!!!
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Toch ligt er gewoon een 8 klepper met carbje in.
Deze 90 was zelfs bijna total loss. Half jaartje geleden is een andere saab van hun achter in deze gereden. Ze hebben hem gelukkig weer netjes kunnen herstellen
Deze 90 was zelfs bijna total loss. Half jaartje geleden is een andere saab van hun achter in deze gereden. Ze hebben hem gelukkig weer netjes kunnen herstellen
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Ik zie hier toch echt een 9-3 inPMLotgering schreef:Leuke collectie inclusief nieuwe 9-5

Ik vind die 90 heel leuk gedaan! Voor de kenner opvallend anders dan standaard, voor de willekeurige voorbijganger niks aan te zien.
-
esalet
- Donateur (8x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Hey da's leuke achtergrondinfo.schaafie!!! schreef:Toch ligt er gewoon een 8 klepper met carbje in.
Deze 90 was zelfs bijna total loss. Half jaartje geleden is een andere saab van hun achter in deze gereden. Ze hebben hem gelukkig weer netjes kunnen herstellen
Maarrehhhhh, hoe weet jij dat??!!
-
timo
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
In de spiegeling van de achterruit van de 90 staat idd een ng 9-5. Ovrigens vind ik de 90 niet zo fraai klinken en poft tussendoor ook. Kan ook aan de geluidsopname liggen
-
schaafie!!!
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Eigenaar is een fb-vriendje van mij [WINKING FACE]
-
esalet
- Donateur (8x)

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
@timo: viel me ook op, die plofjes. Kan er mee te maken hebben dat ie nog koud is (choke is nog uitgetrokken, op laatste shots te zien). Ik zou 'm wel eens lekker doorgewarmd willen horen.
@schaafie: ah, vandaar!!!
@schaafie: ah, vandaar!!!