de literprijs van LPG
-
vlietmansje
- Geregistreerd lid
Re: de literprijs van LPG
Twee keer tanks 80 liter tanks monteren 
-
arbenos
- Geregistreerd lid
S@@bman schreef:Ik betaal nog steeds iets van 0,350 €.
Wrijf t er lekker in
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Weet natuurlijk niet hoe het onze benzine en diesel broeders vergaat maar langzaam kruipt de prijs voor een litertje LPG weer omhoog
Desondanks vallen onze brandstofkosten, in vergelijking met vorig jaar, een 32,75 % lager uit.
2014 10.070 km 752,44 euro
2015 10.034 km 506,02 euro
Toch mooi meegenomen
Desondanks vallen onze brandstofkosten, in vergelijking met vorig jaar, een 32,75 % lager uit.
2014 10.070 km 752,44 euro
2015 10.034 km 506,02 euro
Toch mooi meegenomen
-
ReinO
- Donateur (2x)

hadden de topmannen van koninklijke shell oil ook niet weer giga bonussen ontvangen naast hun giga salarissen? ach ik zal me wel vergissen.
En dan te bedenken dat lpg een 'afvalproduct' is, lekker schoon en toch wordt er nog steeds hopen van dat spul afgefakkeld ?
Of doet de Belgische overheid minder aan megalomane projecten: het moet ergens vandaan komen.
.35ct per liter verschil binnen de EG... .
En dan te bedenken dat lpg een 'afvalproduct' is, lekker schoon en toch wordt er nog steeds hopen van dat spul afgefakkeld ?
Of doet de Belgische overheid minder aan megalomane projecten: het moet ergens vandaan komen.
.35ct per liter verschil binnen de EG... .
-
levensnevel
- Donateur (3x)

mmmm
het verschil in prijs tussen LPG en benzine RON95 begint nu toch wel een beetje groot te worden
Bij de Makro in Best is een liter LPG 55,9 eurocent terwijl je daar voor de benzine 157,9 eurocent per liter mag aftikken.
Da's toch 102 eurocent verschil.
Dan zou je denken ...
Desondanks
http://www.ed.nl/economie/vialle-eindho ... -1.4916222" onclick="window.open(this.href);return false;
Snap er weinig meer van
het verschil in prijs tussen LPG en benzine RON95 begint nu toch wel een beetje groot te worden
Bij de Makro in Best is een liter LPG 55,9 eurocent terwijl je daar voor de benzine 157,9 eurocent per liter mag aftikken.
Da's toch 102 eurocent verschil.
Dan zou je denken ...
Desondanks
http://www.ed.nl/economie/vialle-eindho ... -1.4916222" onclick="window.open(this.href);return false;
Snap er weinig meer van
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Triest......
De LPG is hier nu € 0,40 per liter. En in België ziet de overheid inmiddels in dat LPG schoner verbrand en wordt daardoor tegenwoordig minder belast in de belasting op in Verkeersstelling. Helaas hebben ze nog niet door de E85 ook beter zou zijn, maar ach......
De LPG is hier nu € 0,40 per liter. En in België ziet de overheid inmiddels in dat LPG schoner verbrand en wordt daardoor tegenwoordig minder belast in de belasting op in Verkeersstelling. Helaas hebben ze nog niet door de E85 ook beter zou zijn, maar ach......
-
odin1899
- Donateur

Ik betaal bij mij in de buurt nu al meer dan een jaar 6,79 NOK (ca. 0,80 EUR) per liter en de prijs verandert totaal niet. Alleen heeft de Noorse regering plannen om de accijns op LPG drastisch te verhogen, grote kans dat je in de toekomst net zo goed benzine kunt tanken in Noorwegen
.
-
vlietmansje
- Geregistreerd lid
Voor groot volume is de opslag en transport van LPG lastig/duur.
Eigenlijk betaal je ook dát aan de pomp, de LPG zelf is kosteloos (niet hetzelfde als gratis
).
Eigenlijk betaal je ook dát aan de pomp, de LPG zelf is kosteloos (niet hetzelfde als gratis
-
levensnevel
- Donateur (3x)

helaas de onvermijdelijke aanvulling op m'n berichtje van 12 mei j.l.
http://www.ed.nl/economie/vialle-eindho ... -1.4933354" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ed.nl/economie/vialle-eindho ... -1.4933354" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Daar baal ik wel een beetje van. Hopelijk komt er een doorstart of iets dergelijks?
Anders vrees ik op den duur wel voor onderdelentekorten en geen ondersteuning meer......
Anders vrees ik op den duur wel voor onderdelentekorten en geen ondersteuning meer......
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Even terug wat positief nieuws: ik betaal intussen weer 0,298 per liter
.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

In Wuustwezel nog steeds 40 ct. En bij de grens (waar de concurentie wat lager is) 46 ct.
-
martin117
- Geregistreerd lid
ff rekenenS@@bman schreef:Even terug wat positief nieuws: ik betaal intussen weer 0,298 per liter.
193km * 2 = 386km (en 5 uur incl. tanken)
Heb een wat ruimere tank (230l) incl. tank kosten een voordeel van zo'n 5 tientjes.
Maar het blijft niet praktisch