Hi Rein,
Aan de zak zit een strip met gekleurd immitatieleer. In mijn geval was mijn originele interieur beige en het vervangende interieur grijs.... Dat ziet er dan niet uit, zo'n beige strip achter de achterbanken... Het is niet heel groot, maar valt wel op.
Het is een detail, maar ik wilde het perfect hebben en het was eerlijk gezegd een kleine moeite... het dak ging er toch af

(En de zak was in betere conditie).
Hier de strip, vlak onder de tonneau:
Ik heb jou post gelezen en zie inderdaad dat jij niet de zak hebt vervangen... Dat grijze stripje aan de linkerkant net achter de achterbank op de foto hieronder zou mij persoonlijk hevig irriteren

Maar misschien ben ik dan ook een hele grote zeikerd
Leuk stukje heb je gepost over je Caab. Ook leuk om te lezen hoe anderen dit soort zaakjes toch net weer even anders aanpakt. Zo leer je van elkaar! Ik heb precies van andere kleur gewisseld! Ik hoop dat ik de stoelen die ik er nu in heb zitten weer terug in de originele kleurstelling kan krijgen... Het zijn stoelen van de Desinger Edition (Blauw/zwart).
Jij hebt inderdaad geluk dat je sleutel werkt met het neerklappen van je achterbank... Helaas heb ik dat geluk niet. De sleutel past, en draait ook maar er gaat maar 1 kant open (waar het slotje zit), de andere kant geeft niet mee. Doe ik de orignele sleutel erin, voila de bank klapt keurig neer. Dat slotje moet ik dus nog even overzetten.
Cheers,
Arthur