SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
odin1899
Donateur
Donateur

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015

Bericht door odin1899 » zo 24 mei, 2015 13:44

Christiaan94 schreef:Wie o wie nog meer met de oude meuk?
Check. M'n ouwe 9000. Sta je weer op die camping? Zit er aan te denken om zaterdag die kant op te rijden en de 9000 als camper te gebruiken.

maikel2.0t
Geregistreerd lid

Bericht door maikel2.0t » zo 24 mei, 2015 13:56

Ik kom met mijn 9000 aero van 1995 oud genoeg :p

Fokko1
Donateur
Donateur

Bericht door Fokko1 » zo 24 mei, 2015 23:00

Bij mij zijn de eerste voorbereidingen gestart - en bij jullie? :O:

Vandaag samen met een vriend van mij de cabrio voor proef ingepakt… Tent, bier, kleding, bier, luchtbedden, bier, slaapzakken,……..en natuurlijk geprobeerd om er nog wat Six10 pedalen in te krijgen!!! Gelukt…!!! :wink: :D

Christiaan94
Donateur
Donateur

Bericht door Christiaan94 » zo 24 mei, 2015 23:07

odin1899 schreef:Check. M'n ouwe 9000. Sta je weer op die camping? Zit er aan te denken om zaterdag die kant op te rijden en de 9000 als camper te gebruiken.

Uiteraard! Gezellig man, doen we weer een bbq 8)
Fokko1 schreef:Bij mij zijn de eerste voorbereidingen gestart - en bij jullie? :O:

Vandaag samen met een vriend van mij de cabrio voor proef ingepakt… Tent, bier, kleding, bier, luchtbedden, bier, slaapzakken,……..en natuurlijk geprobeerd om er nog wat Six10 pedalen in te krijgen!!! Gelukt…!!! :wink: :D
Hier ook! Auto een beurt gegeven en een dakrek erop gezet. Het wordt toch de 90, de 96 is me te broos en niet handig met 3 man en veel bagage. Gaef goass!

Fokko1
Donateur
Donateur

Bericht door Fokko1 » zo 24 mei, 2015 23:14

Gaaf! We zwaaien wel even als we jullie voorbij flitsen... :wink:

Poetsen moet ik overigens nog - wel al de logo's van de wielen opgepoetst!! Waren ondertussen nogal donker geworden door remstof - nu weer mooi helder!

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » ma 25 mei, 2015 8:40

Waar maak je ze mee schoon?

Fokko1
Donateur
Donateur

Bericht door Fokko1 » ma 25 mei, 2015 11:03

shearwater schreef:Waar maak je ze mee schoon?
Met eoa scratch remover van Meguiars en daarna met wax van hetzelfde merk.

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » di 26 mei, 2015 10:58

Niels83 schreef:
Tenfour schreef:Over precies twee weken zitten we op een terras ergens in Göteborg. Mini-meet iemand? egberts misschien?
Wij ook ;) Dan komen we in de ochtend aan met de boot. Ik ben pro mini-meet. Hotel mag ik toch pas in na 13:00 :lol:
Wie hoe wat waar betreffende die mini-meet? Ik kom in de nacht van woensdag op donderdag in Göteborg aan dus op donderdag een mini-meet klinkt als een prima plan. #zinin!

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » di 26 mei, 2015 13:14

Gistermiddag met Christiaan alvast onze dakkoffer op z'n 90 gezet en een to-do list gemaakt voor wat er nog geregeld moet worden en wat er mee moet. Woensdag 3 juni naar Frederikshaven rijden, daar overnachten en donderdag om een uur of half 12 afmeren in Gotheborg! Ik heb er ongelofelijk veel zin in!! (Nu hopen dat ik me komende week genoeg kan concentreren om even een essay te schrijven...)

egberts
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door egberts » di 26 mei, 2015 14:27

Brandslang schreef:
Niels83 schreef:
Tenfour schreef:Over precies twee weken zitten we op een terras ergens in Göteborg. Mini-meet iemand? egberts misschien?
Wij ook ;) Dan komen we in de ochtend aan met de boot. Ik ben pro mini-meet. Hotel mag ik toch pas in na 13:00 :lol:
Wie hoe wat waar betreffende die mini-meet? Ik kom in de nacht van woensdag op donderdag in Göteborg aan dus op donderdag een mini-meet klinkt als een prima plan. #zinin!

Geen idee :-) Ik ben te herkennen aan de witte Saab! Ik vertrek de 3de vanuit Kiel en ben donderdag de 4de in Göteborg....weet niet hoe laat ik in Trollhattan zal zijn..misschien maak ik er een mooie ritje van. Afgelopen weekend heb ik bij Coen mijn 16inch Cross Spokes opgehaald..die gaan er aankomende vrijdag onder....dan nog het dak schoonmaken, binnenkant zuigen, spullen inpakken...oh ja...vrijdag ook een kleine beurt....ik heb er zin in!!

groet,
Luppo

ivaran
Geregistreerd lid

Bericht door ivaran » di 26 mei, 2015 15:17

Al woensdag avond in Trollhättan?
Rij dan naar de Slussträff, dit is een heel leuke oldtimer meeting bij de sluizen in Trollhättan, 18.00 - 21.00 u

http://www.tuv.nu/slusstraffar

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » di 26 mei, 2015 15:36

6 Juni viert men in Zweden nationaldagen, dat is in Zweden een rode dag. Een zondag dus.

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » di 26 mei, 2015 16:17

Bah! Systembolaget niet open dus? ;-|+

veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door veenaalt » di 26 mei, 2015 21:10

Weet iemand of je zaterdag 6 juni nog met de kabelbaan naar het saabmuseum kunt gaan?

hightower
Geregistreerd lid

Bericht door hightower » di 26 mei, 2015 23:32

veenaalt schreef:Weet iemand of je zaterdag 6 juni nog met de kabelbaan naar het saabmuseum kunt gaan?
Hey, vast en zeker wel , al is het een zondag kabelen doen ze vast wel, maar denk er aan dat het knallen wordt die zaterdag op de kinnekula ring circuit eindje buiten troll en onderweg en fototje kieken van de viggen wie op een betonnen statief staat, auto er onder parkeren altijd leuk zo plaatje met de straaljager.

Plaats reactie