99 verkort... :-(

1967-1984
Plaats reactie
jelger
Geregistreerd lid

99 verkort... :-(

Bericht door jelger » ma 02 okt, 2006 12:26

Nou...

op deze regenachtige morgen was ik aan de beurt om een remactie fout af te laten lopen :?

mijn mooie zilveren 99 heb ik op de A4 bij de Nieuwe Meer achterin een bmw gezet na een glijactie van ca 30m. :shock: het verkeer stond net achter de zigzag en brug uiterst plotseling stil..

had zojuist dit weekend de witte knipperlichten erop gezet.. [alsof dat nu het belangrijkste is... ja zo voelt het haast wel - 1 is nog heel]

motorkap en beide schermen staan bol, de bumper zit helemaal krom naar onderen, de nieuwe radiateur zit naar achteren... [maar het lijkt niet lekt te zijn] voor de verzekering zit er niet veel sjoege meer in denk ik.. nu maar afwachten of het frame krom is.

ben door minstens in forummer gespot : aero92 heeft me al gezien ter plekke.

kan wel janken. gaat al allemaal niet zo lekker momenteel .. zou het liefst naar een onbewoond eiland gaan voor onbepaalde tijd. moet binnen een paar dagen beslissen waar de auto heen moet vanaf de bergers, dus als iemand nog een plekkie overheeft waar ik even een maand bedenktijd kan nemen.. [moet komende week verhuizen, dus hoezo slechte timing..] dan hoor ik het graag

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » ma 02 okt, 2006 12:51

Zonde Jelger!

Geen persoonlijk letsel hoop ik?

Sterkte..

Gebeurt de beste :wink:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 02 okt, 2006 13:18

Tering, Jelger, wat zonde! Tijdens de demontagedag bij Thom heb ik me nog zitten vergapen aan de 99; erg mooie auto. Ik hoop dat hij weer in ere hersteld wordt. Sterkte.

dasdaas
Geregistreerd lid

Re: 99 verkort... :-(

Bericht door dasdaas » ma 02 okt, 2006 13:59

jelger schreef: moet binnen een paar dagen beslissen waar de auto heen moet vanaf de bergers, dus als iemand nog een plekkie overheeft waar ik even een maand bedenktijd kan nemen.. [moet komende week verhuizen, dus hoezo slechte timing..] dan hoor ik het graag
Echt %^&$#@ voor je! Eerst je ramen, nu dit weer... Het lijkt wel een vloek. Rijdt ie nog wel?

daan

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 02 okt, 2006 15:59

Aah das rot he Jelger...

Heb op de circuitdag en elders goed naar je 99 kunnen kijken en vond het een prachtwagen. Ik hoop dat je in de nabije toekomst het beestje weer helemaal mooi kan maken. Zou zonde zijn wanneer dat niet kan.

Succes.

Groet,

Eelco

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 02 okt, 2006 16:26

michiel schreef:Zonde Jelger!

Geen persoonlijk letsel hoop ik?

Sterkte..

Gebeurt de beste :wink:
dank.. de klap was best fors, maar geen letsel.
't zit in een klein hoekje zeggen ze wel eens...

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » ma 02 okt, 2006 16:57

Arme Jelger...:cry:

Ik kan me sinds afgelopen maart levendig voorstellen hoe het voelt om de auto waar je aan gehecht bent in zo'n staat te zien (zie ook: viewtopic.php?t=11974&postdays=0&postor ... ch&start=0). Je wilt het filmpje telkens rewinden en het dan heel erg anders doen...

Ik hoop dat jij verder okee bent en dat we je toch nog zien shoppen op de onderdelendag. Sterkte!

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » ma 02 okt, 2006 17:01

jelger schreef:Nou...
Da's wel kl*ten... Gelukkig was die andere een BMW en niet ook een Saab. (Zat wel goed in elkaar hoop ik?)

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » ma 02 okt, 2006 17:39

Jesses Jelger, wat zuur. Erg veel sterkte gewenst, ook bij het vinden van geschikte stalling. Hopen dat het alleen plaatwerk is, gelukkig 'frommelen' de subframes van die oudere wagens meestal niet zo als de moderne ;) Ik heb een mooie fotoserie van wat een frontale aanrijding met de neus van een Clio doet, en da's erg veel.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 02 okt, 2006 17:52

jelger schreef:Nou...

kan wel janken. gaat al allemaal niet zo lekker momenteel .. zou het liefst naar een onbewoond eiland gaan voor onbepaalde tijd.
zonde jelger maar kop op joh, zo'n tijd heb ik ook gehad en toen dacht ik het zelfde maar t'ziet er weer goed uit momenteel,
ff door de zure appel heen bijten en over een poosje kan je er zelfs weer om lachen,maar nu even niet :wink: .

en uuuhhhhh, veeeeellll succes jelger, er zijn ergere dingen, je leeft nog :!:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » ma 02 okt, 2006 18:04

Hee Jelger, ik leef met je mee (zou er zelf ook ondersteboven van zijn)
:(.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 02 okt, 2006 18:10

wow zonde jelger !! .. net nadat je nice lichten er op zitten ...

zo zonde.... sterkte... met alles 8)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 02 okt, 2006 20:05

Hoi Jelger,

Wat vreselijk zeg, leef met je mee :cry:
Hoop dat de auto nog wordt opgebouwd, in iedergeval veel sterkte met alle narigheid... :(

Sjoerd

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 02 okt, 2006 21:24

Alle pech lijkt vaak in een keer te komen.
Hang on in there, ook dit gaat voorbij.

En over die stalling: je hebt een pb :wink:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 03 okt, 2006 11:31

da's inderdaad kloten... ken het gevoel... had een paar jaar geleden een T16s helemaal spik en span gemaakt en op vrijdag de 13e even meegenomen voor een maidentrip tbv klantbezoek. Ben een paar uur later met een bergingstruck weer teruggekomen :-( kon ook wel janken toen.

Ik weet dat 99's behoorlijk stijf en dus lastig zijn om te repareren qua chassis. Hoop dat het je lukt!

hoop niet dat het anagram van jouw '99-remactie' bewaarheid wordt (=crematie 99... is einde oefening 99)

Plaats reactie