De XL1 wordt door VW Leusden van event naar event gereden. Gezien het recente nieuws vraag je je af af of de 1 op 100 echt gehaald wordt.
bijzondere auto's in het wild - toevallige ontmoetingen
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: bijzondere auto's in het wild - toevallige ontmoetingen
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Op een parking langs een duitse autobahn, Alfa Romeo Montreal, prachtig ontwerp van Bertone:

-
turbopilot
- Donateur (7x)

Moeilijk dingen om aan de praat te houden ( injectie)
-
scancaep
- Geregistreerd lid
Dat kun je wel zeggen.
De berijder zit er op de knieen naast met het oog gericht op het oosten
en maar praten..??
De berijder zit er op de knieen naast met het oog gericht op het oosten
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Zo'n Montreal
Lang, lang geleden kon je er eentje in het Rotterdamse vinden. Achter de Meent in een hofje bij de Rotte.
Was ik in de buurt liep ik altijd speciaal een stukkie om.
Kijken of ze er toevallig stond.
Kwam er
toevallig
2 jaar geleden nog eentje in Almere tegen tijdens een oldtimer treffen bij het stadhuis

Lang, lang geleden kon je er eentje in het Rotterdamse vinden. Achter de Meent in een hofje bij de Rotte.
Was ik in de buurt liep ik altijd speciaal een stukkie om.
Kijken of ze er toevallig stond.
Kwam er

-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Komende zondag is weer de jaarlijkse Midland Classic Show in het centrum van Almere, inclusief toer- puzzelrit. http://vriendenkring-klassiekers.nl/eve ... show-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;Almere tegen tijdens een oldtimer treffen bij het stadhuis
Zijn er nog forummers van de partij? Ik heb een uitnodiging liggen. Helaas heeft mijn bijrijder afgezegd. Iemand interesse om in Saab 96 mee te rijden?
-
levensnevel
- Donateur (3x)

helaas wat anders te doen a.s. zondag
echter,
ben ff in m'n digitale kiekjes archief gedoken en kwam nog een serie tegen welke ik die laatste zondag in september 2013 op het plein geschoten heb.
Zal ze uitzoeken en een paar hier parkeren.
Zit trouwens ook een rode 96V4 uit juli 1970 tussen met twee ferme extra verstralers op de chromen bumper en een fraai opvangbakje onder het carter
alvast een teaser

echter,
ben ff in m'n digitale kiekjes archief gedoken en kwam nog een serie tegen welke ik die laatste zondag in september 2013 op het plein geschoten heb.
Zal ze uitzoeken en een paar hier parkeren.
Zit trouwens ook een rode 96V4 uit juli 1970 tussen met twee ferme extra verstralers op de chromen bumper en een fraai opvangbakje onder het carter
alvast een teaser

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
voor de prijs van de VW XL1 weet ik wel leukere en practischer auto's.
en dan hou je nog 112.000 euro over...
en dan hou je nog 112.000 euro over...
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Gelukkig hebben we onze dashcam weer op 'highres' staan, want:
Oef wat mooi, wat een geluid
en hoe toepasselijk, want we waren onderweg naar een liefhebber van amerikaanse big-block V-8's

Chevrolet Corvette Stingray Convertible
bouwjaar: 1966
geimporteerd in 2010
wanneer: 151003 net na halluf elluf
waar: A16 ri Terbregseplein net na de Brienenoordbrug op de hoofdrijbaan
Oef wat mooi, wat een geluid
en hoe toepasselijk, want we waren onderweg naar een liefhebber van amerikaanse big-block V-8's

Chevrolet Corvette Stingray Convertible
bouwjaar: 1966
geimporteerd in 2010
wanneer: 151003 net na halluf elluf
waar: A16 ri Terbregseplein net na de Brienenoordbrug op de hoofdrijbaan
-
dado
- Geregistreerd lid
op deze manier welSteve-O schreef:De XL1 wordt door VW Leusden van event naar event gereden. Gezien het recente nieuws vraag je je af af of de 1 op 100 echt gehaald wordt.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Vanmiddag, tijdens een rondje fotograferen met vrienden in IJmuiden:

-
levensnevel
- Donateur (3x)

aaaah, wat mooi
zo iets dus
[/url]1950 Delahaye GFA Type 135M Coupe, 5801TL18, Bonhams Car Auction, Beaulieu by stuart spicer, on Flickr
zo iets dus
[/url]1950 Delahaye GFA Type 135M Coupe, 5801TL18, Bonhams Car Auction, Beaulieu by stuart spicer, on Flickr-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bijna. Dit was een cabriolet.

-
Steve-O
- Donateur (8x)

@dado: scherp, heel scherp
@martinphili: wat een geweldig mooie wagen is dat
@martinphili: wat een geweldig mooie wagen is dat
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Al een tijd is het elke ochtend zo rond 05:30 uur een aangenaam weerzien wanneer ik richting Brabant rij.
Bij de Alfa dealer in Zwijndrecht staat in een hoekje van de showroom, waarop je vanaf de A16 ri. Dordrecht goed zicht hebt, fraai uitgelicht een witte Alfa Romeo 4C te pronken.
En dan droom je bij tijd en wijle een beetje weg met de gedachte hoe het zou zijn om zo'n italiaans raspaardje te bezitten.
Gisterenmiddag op de A16 ri Rotterdam doemde ze ineens op in m'n binnenspiegel. Natuurlijk naar de rechterbaan en de snelheid wat laten zakken om haar eens goed te kunnen bekijken. Wat niet zo ingewikkeld was omdat ze, niet echt verrassend, de afslag Zwijndrecht moest nemen.
Dus wanneer deze proefrit omgezet is in een daadwerkelijke verkoop hebben we de kiekjes nog.

Bij de Alfa dealer in Zwijndrecht staat in een hoekje van de showroom, waarop je vanaf de A16 ri. Dordrecht goed zicht hebt, fraai uitgelicht een witte Alfa Romeo 4C te pronken.
En dan droom je bij tijd en wijle een beetje weg met de gedachte hoe het zou zijn om zo'n italiaans raspaardje te bezitten.
Gisterenmiddag op de A16 ri Rotterdam doemde ze ineens op in m'n binnenspiegel. Natuurlijk naar de rechterbaan en de snelheid wat laten zakken om haar eens goed te kunnen bekijken. Wat niet zo ingewikkeld was omdat ze, niet echt verrassend, de afslag Zwijndrecht moest nemen.
Dus wanneer deze proefrit omgezet is in een daadwerkelijke verkoop hebben we de kiekjes nog.