Ik wil binnenkort mijn cabriodak compleet uitbouwen en een nieuwe compleet met motoren en mechanisme inbouwen. Is er een bepaalde volgorde, of bestaat er een handleiding?
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.
Overzetten cabriodak Saab 900 NG (slotje)
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Overzetten cabriodak Saab 900 NG
Handleiding staat beschreven in werkplaatsdokumentatie genaamd Wis, is een digitale werkplaats programma, maar in grote lijnen komt het op het volgende neer, achterbank zitting demonteren, beide zijbekledingen achterbank demonteren, het dak moet ingeklapt zijn met de afdekkap geopend, het dak zit aan beide zijkanten met drie bevestegingen aan het carrosserie geschroeft, als je deze losmaakt en wat stekkers dan kan je het opgeklapte dak met twee personen eruit tillen, het nieuwe dak kan er op dezelfde manier weer terug geplaatst worden, alleen bestaat de kans dat deze niet gaat werken omdat de elektromotoren in een andere positie staan, de opgeslagen begin en eindstanden van de oude kap deze zitten opgeslagen in de dakcomputer en de kans bestaat dat deze niet correspondeert met het nieuwe dak en dan doet ie het niet, dan zal ie eerst opnieuw ingeleerdt moeten worden en daarvoor heb je wel een Tech2 bij nodig en de nodige ervaring om zo,n dak afgesteld te krijgen.Is er een bepaalde volgorde, of bestaat er een handleiding?