Het verhaal: De auto is door de vorige eigenaar 20 jaar geleden opgeknapt met oa nieuwe lak en vervolgens 20 jaar droog weggezet. Klopt wel want de laatste apk is van 1995. Km stand is 93000, bij de laatste registratie in 1994 was dat net over 90000 dus ook dat lijkt logisch. De auto loopt en heeft zeer weinig roest. Alleen zitten de remmen behoorlijk vast waardoor een goede testrit niet mogelijk is. Versnellingsbak werkt wel goed. Hemeltje hangt natuurlijk maar voor de rest ziet de auto er goed uit! Minpuntje is dat het interieur niet origineel is en de achterbank uit een ander model lijkt te komen.
Eerste actie is het vervangen van de achterremklauwen, deze kreeg ik niet los. De voorremklauwen lijken beter los te zijn, handrem werkt iig goed. Verder heb ik hemelstof besteld en ga ik de motor een beurtje geven en Carb schoonmaken. Ook moet er een nieuwe middendemper op want daar zit een groot gat in, gelijk de eindpijp maar meenemen voor het zicht.
Al met al lijken voor de apk voor deze beauty geen echt grote problemen te bestaan dus ik hoop binnenkort deze prachtige wagen weer de weg op te hebben...foto's volgen...