lekkende cilinder classic
-
nastydrive
- Donateur (2x)

Re: lekkende cilinder classic
foto's moet je eerst op internet zetten daarna kopieer je de url 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
pjotter
- Geregistreerd lid
Hoi mede cabrio classic rijder,
In Groningen zit http://www.cabriotech.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , kan denk ik zeker wat voor je betekenen. Zou het wel in 1 keer goed aanpakken.
suc6!
mvg Pieter
In Groningen zit http://www.cabriotech.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , kan denk ik zeker wat voor je betekenen. Zou het wel in 1 keer goed aanpakken.
suc6!
mvg Pieter
-
Injectie
- Moderator
Hier hebben ze in ieder geval gereviseerde cilinders
-
El René
- Geregistreerd lid
En ik heb nog twee goede gebruikte liggen, voor cabrio's tot en met bouwjaar 1986.
Die had ik gekocht omdat de verkoper deed voorkomen dat deze ook in een my 1992 zouden passen.
En dat doen ze dus niet...
Mvg.
Die had ik gekocht omdat de verkoper deed voorkomen dat deze ook in een my 1992 zouden passen.
En dat doen ze dus niet...
Mvg.
-
El René
- Geregistreerd lid
Tot en met 1986 zit het oog aan de cilinder.
Daarna schroef je een los oog aan de cilinder.
Daardoor schijnt het allemaal iets langer te worden.
En niet uitwisselbaar te zijn.
Daarna schroef je een los oog aan de cilinder.
Daardoor schijnt het allemaal iets langer te worden.
En niet uitwisselbaar te zijn.
-
Injectie
- Moderator
Nog nooit meegemaakt. Deze cilinders al zo vaak onderling gewisseld.
En volgens mij zijn de cabrio's er pas vanaf 86. Dus alles van daarvoor past zowieso niet. Omdat het dak niet kan klappen.
En volgens mij zijn de cabrio's er pas vanaf 86. Dus alles van daarvoor past zowieso niet. Omdat het dak niet kan klappen.
-
elfried
- Geregistreerd lid
ik snap ook niet waarom die gereviseerde cilinders zo duur moeten zijn.
stelt eigenlijk niets voor
paar rubbertjes , een cilindrisch busje ...
en zeg me niet dat het speciaal voor hydrauliek is , het zijn heel gewone rubbertjes , zoveel druk komt er nu ook niet op te staan
stelt eigenlijk niets voor
paar rubbertjes , een cilindrisch busje ...
en zeg me niet dat het speciaal voor hydrauliek is , het zijn heel gewone rubbertjes , zoveel druk komt er nu ook niet op te staan
-
elfried
- Geregistreerd lid
uiteg van el rene snap ik ook niet
wat bedoel je met daarna schroef je een los oog aan de cilinder?
misschien eens de lengte opmeten in bij ingedrukte cilinder dan kunnen we vergelijken
wat bedoel je met daarna schroef je een los oog aan de cilinder?
misschien eens de lengte opmeten in bij ingedrukte cilinder dan kunnen we vergelijken
-
jor
- Geregistreerd lid
Elfried,jij schrijft dat de druk wel meevalt .Zou er iemand bij benadering kunnen zeggen hoeveel druk er opgebouwd wordt in het hydraulisch systeem.En een paar foto s van een gedemonteerde cylinder zou ook niet verkeerd zijn.Ik vermoed dat de (rubber) ringetjes wel van neopreen kunnen zijn ivm de houdbaarhein in olie.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Ik zou dan toch graag en indien mogelijk een plaatje van die dakcilinder van El René willen zien... Ben toch zwaar benieuwd.
Ik neig er toch een beetje naar de gedachte dat het geen originele cilinder is of een pre-pre-pre-productie-exemplaar
.
Ik neig er toch een beetje naar de gedachte dat het geen originele cilinder is of een pre-pre-pre-productie-exemplaar
-
Paskalius
- Donateur

Je moet een linkje naar het bestand plaatsen, niet alleen de naam. Anders is deze niet zichtbaar.