Zeker ook 2 talig?S@@bman schreef:Ik zal één stem uitbrengen op de SilverSpokes en één op de Inca's.
inca of silverspoke
-
verde900
- Donateur

-
esalet
- Donateur (8x)

quote]He? Elders op het forum had ik gelezen dat je de orginele velgen toch mooier vond en ze weer terug wilde zetten.
Of bedoel je voor de zomer?[/
Of bedoel je voor de zomer?[/
Steve-O, je hebt gelijk. Maar dat heb ik destijds gezegd nadat ik sunbursts had geprobeerd op mijn 90 (zo staat ie ook ergens in mijn gallery). Vond toen de originele stalen velgen met de kleine wieldoppen toch mooier. vind die nog steeds erg mooi, maar nu ik eenmaal silverspokes heb geprobeerd ben ik helemaal om. De donkerblauwe 90 was met stalen velgen (en met sunbursts) wel erg braaf, en nu net even stoerder.![]()
Ik vind de dieptewerking van de silverspokes mooi, een mooie brede diepe velgrand. De sunbursts vind ik wat vlak, het zouden bij wijze van spreken ook grote platte wieldoppen kunnen zijn als je even niet goed kijkt.
Jaja, ik denk hier heel wat over na zoals je ziet! En niet zo veranderlijker als een mens. Die verbrede stalen velgen zoals Ralph12 ze heeft blijven ook erg aantrekkelijk..........
-
esalet
- Donateur (8x)

-
nacra 93
- Donateur

-
Roel
- Geregistreerd lid
Hoi Jacco,
als je toch bezig bent, kun je dan die inca's 'ns wit maken
? En licht beige/creme wit?
ik ben niet zo handig met photoshop....
en misschien dat ik toch mn inca's maar ns ga spuiten. Zilvergrijs is wel erg standaard, dus zo;n photoshopsessie is wel ff leuk ter orientatie
lijkt me tof! alvast bedankt!
Roel
als je toch bezig bent, kun je dan die inca's 'ns wit maken
en misschien dat ik toch mn inca's maar ns ga spuiten. Zilvergrijs is wel erg standaard, dus zo;n photoshopsessie is wel ff leuk ter orientatie
lijkt me tof! alvast bedankt!
Roel
-
nacra 93
- Donateur

-
Roel
- Geregistreerd lid
-
Tool
- Geregistreerd lid
-