Afgelopen zondag gezien - het is dat ik oplette...zoals altijd - in het buitengebied rond Helmond: (2016, Rolls Royce Phantom, Exterior and Interior, Geneva Motor Show 2015):
Onopvallende verschijning...beetje breed uitgevoerd wellicht.
Zoveel netter dan een parvenu/nouveau riche Bentley (miljonair fair koekenblik)...reed mij niet van mijn fiets...stak voorbij met een mooie boog + zonder rauw uitlaat geloei.
Iets verder bij een boerderij aanrijden en parkeren. Familiebezoek op zondag: "Boer jij nog goed ?" (reactie als immer des zondags: Steen en been klagen, ouwe koeien uit de sloot halen..."broer weet je nog dat we bij de buurman

een rijdend wrak kochten voor 25 gulden - hij had ze torenhoog opgetast staan die gouwe, goudeerlijke, sloper - zonder rijbewijs en baard in de keel gingen we als Helmondse Dukes of Helltown er in het het bos mee scheuren totdat ie aan barrels ging, als een vakantiehond in het bos achterlieten -waar gebeurde verhalen van nu degelijke huisvaders. Schitterend om aan te horen.

"Maar broer, rare vraag: Waarom heb je die oude sokken nog niet weggedaan

"Omdat ik na deze uitgave weer in die vertrouwde sokken kan." "Kopen bij de Zeeman stel ik liever zo lang mogelijk- extreem lang - uit. Weet je hoe duur ze daar zijn ? Dat bedoel ik, broer. Een gat in mijn sok en in mijn hand, zie wat een mooie combinatie dat geeft, als ik het gaspedaal geheel platdruk....van zweven over de weg naar een stofwolk een zandstorm waardig. Wat een flow, Steigerung Speeding

, krijg er zweetsokken van (nieuwe kopen ? never nie, niente, inte. Waarom alleen je oksels deorollen ? Dit is het echte voetenwerk. Het effect ? Ultiem effectief. Om het waardig te zeggen: Pleurt op bumperklevers (
gunar) !

Terugreis, terug thuis in Helmond kent zijn tarief (alleen daarom verhuizen naar Zuidhorn ? En onze buurman in de steek laten ? Never nie !)
http://www.ed.nl/regio/helmond/flitspaa ... -1.6430530" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik sta strak op de foto. Goudmijn... Rolls Royce Phantom. Mijn eigen "rekeningrijden"...tolpoortjes staan er al in Nederland.

Aan pootjebaden gedaan die zondag. Ven verwendag.
Verrukkelijk !
In december weer een stressreducerende Verwendag ...voor op mijn oude dag...heerlijk:
https://siris.nl/artikel/2545745/geriat ... -verwendag" onclick="window.open(this.href);return false;