Voorstoelen vervangen
-
Cowilban
- Geregistreerd lid
Voorstoelen vervangen
Hallo,
Ik kan een ander interieur van iemand kopen (van een cabrio 9-3 uit 1999), ikzelf heb een 900 SE cabrio uit 1995. Mijn caab heeft geen stoelverwarming voor, de andere stoelen wel. Kan ik dit zonder aanpassingen overzetten, of heb ik dan een andere stekker nodig? De knoppen van de stoelverwarming zitten erbij, liggen de kabels voor de stoelverwarming er standaard ergens achter?
Ik kan een ander interieur van iemand kopen (van een cabrio 9-3 uit 1999), ikzelf heb een 900 SE cabrio uit 1995. Mijn caab heeft geen stoelverwarming voor, de andere stoelen wel. Kan ik dit zonder aanpassingen overzetten, of heb ik dan een andere stekker nodig? De knoppen van de stoelverwarming zitten erbij, liggen de kabels voor de stoelverwarming er standaard ergens achter?
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Voorstoelen vervangen
Die stoelverwarming is een kwestie van plus er n min bij elkaar zoeken
j e grootste probleem is de c rail onder de stoel icm je bodem.
j e grootste probleem is de c rail onder de stoel icm je bodem.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Ik zou zeggen eerst passen d as n kopen, d e bedrading is dan bijzaak.
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

De stoelen van een 9-3og passen niet in een 900ng. Ze schijnen wel pas te maken te zijn. Heeft te maken met de breedte van de stoelrails.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Klopt, je moet de rails wat verlassen. Wel een putje werk maar goed te doen, is veel vaker gedaan.
-
Cowilban
- Geregistreerd lid
Ik heb er al brede stoelen in zitten (die met turbo in de rugleuning), ik had gehoopt dat die andere wat smaller zouden zijn zodat ik dw rugleuning kan verstellen zonder dat ik de deur los hoef te doen. Deze stoelen zaten er al in bij aankoop. Dab kan ik beter wachten tot er een 900 ng set vrijkomt, ik zou graag de originele stoelen willen hebben.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Huh, wat voor stoelen heb je er nu in zitten dan? Toevallig al 9-3 stoelen?
-
Cowilban
- Geregistreerd lid
Klopt, 1 van de vorige eigenaren heeft ze blijkbaar vervangen door 9-3 stoelen. Dus nu op zoek naar de originele stoelen.
-
Cowilban
- Geregistreerd lid
Nee, die verlengstukken zitten op de bestaande rails geschroefd, dus is alleen een kwestie van los schroeven en klaar is kees. De bestaande rails zitten nog gewoon op de originele plek. Als iemand nog een setje stoelen met eventueel een achterbank weet te vinden, laat het dan gerust weten. Wel zwart of een andere, donkere kleur, de auto zelf is grijs.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Tja, heb nog wel een anniversary interieur in zwart leer voor een cabrio maar dat komt ook uit een 9-3.
Wist niet dat die stoelen breder waren? Zijn ook met turbo logo en stoelverwarming.
Ik verkoop regelmatig 9-3 stoelen die in een 900 worden gezet maar heb daar nooit iets over gehoord.
(Maar daarom kan het natuurlijk wel zo zijn
)
Wist niet dat die stoelen breder waren? Zijn ook met turbo logo en stoelverwarming.
Ik verkoop regelmatig 9-3 stoelen die in een 900 worden gezet maar heb daar nooit iets over gehoord.
(Maar daarom kan het natuurlijk wel zo zijn