ok dan, ik begrijp hieruit dat een NG/9.3 een stuk stijver is....hmmm, moet ik toch daarnaar op zoekDe Flok schreef:
Snap ik ook niet helemaal. Misschien tordeert zo'n 900 classic de bocht uit, maar met een 900NG/9-3 kan je lekker planken als je wil.
help me uit de brand
-
tjeerdgiesbers
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Mijn ervaring is dat de 900NG/9-3 stijver is dan de classic. Het wil echter niet zeggen dat de koetsen van de 900NG/9-3 niet torderen. Ik zou zeggen, probeer beiden even uit, de classic en de nieuwere.tjeerdgiesbers schreef:ok dan, ik begrijp hieruit dat een NG/9.3 een stuk stijver is....hmmm, moet ik toch daarnaar op zoekDe Flok schreef:
Snap ik ook niet helemaal. Misschien tordeert zo'n 900 classic de bocht uit, maar met een 900NG/9-3 kan je lekker planken als je wil.![]()
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
Het doet ertoe in de zin dat het een van de aanwegingspunten is. En of het een belangrijk criterium is, bepaalt je eigen voorkeur. Ik zou als extra wagen een claissic preferen boven een 9-3 omdat het hart dan de ratio mag overbluffen.marq101 schreef:Jaaaa en de ng900 is weer stijver dan de 900 classic. De vraag is alleen hoeveel het er toe doet.Juice schreef:Mijn ervaring is dat de 9-3 alleszins stijver is dan de 900NG.
Ik geloof zelfs dat hier ergens een topic overgaat.
-
tjeerdgiesbers
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
Het doet ertoe in de zin dat het een van de aanwegingspunten is. En of het een belangrijk criterium is, bepaalt je eigen voorkeur. Ik zou als extra wagen een claissic preferen boven een 9-3 omdat het hart dan de ratio mag overbluffen.marq101 schreef:Jaaaa en de ng900 is weer stijver dan de 900 classic. De vraag is alleen hoeveel het er toe doet.Juice schreef:Mijn ervaring is dat de 9-3 alleszins stijver is dan de 900NG.
Ik geloof zelfs dat hier ergens een topic overgaat.
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Nou gaat prima in een classic hoor!De Flok schreef:Snap ik ook niet helemaal. Misschien tordeert zo'n 900 classic de bocht uit, maar met een 900NG/9-3 kan je lekker planken als je wil.marq101 schreef:Hoezo kan je niet scheuren in een Saab?72sonett-III schreef: Scheuren? In een Saab cabrio? Dan past een BMW misschien beter bij je...
Tijdens de beurten van mijn classic krijg ik vaak een NG mee, maar na 1 km verlang ik alweer naar mijn classic. Is uiteraard persoonlijk. Classic is echt autorijden (beetje spartaans maar voor een rijdersfreak super genieten). NG is niks mis mee , maar kan voor sommige saai worden.
Luister naar jezelf en doe wat je het eerste te binnen schiet. Succes!