Teleurgesteld
-
J.vandermeulen
- Donateur

Re: Teleurgesteld
Korting bij een psychiater? Dan moet je de badge van de saabclub wel op je voorhoofd laten tatoueren. Welke kwaal heb je vermoedelijk? Hysterische saabmanie?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Nee, zoals ik al aangaf: ik heb een héle moeilijke jeugd gehad.
Heb dat nooit goed kunnen verwerken....
Heb dat nooit goed kunnen verwerken....
-
J.vandermeulen
- Donateur

Ach na een therapietje van pak em beet 7 jaar is je brein weer helemaal rechtgekneed.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Kan dat niet wat sneller, want anders ben ik straks óók nog zéér teleurgesteld..... 
-
J.vandermeulen
- Donateur

Ik zal Diederik morgen bellen dat er een Zeeuws geval (als ik het goed onthouden heb) is met haast.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
De zeeuwse taele is de mooiste taele van oalemaele!
Ie ei ter toetaal hin menosie van...
Ie ei ter toetaal hin menosie van...
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Zolt ook nait! Dou mle den mor de Grunneger toal! Das ja te verstoan!
Hahahahaha
Hahahahaha
-
blue city
- Donateur (3x)

Hailemoal ains Jaap. Ik docht eevm dak echt een knieper neudig bin.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Hahaha, Garry, ik ben bang dat jij het stadium van Diederik al voorbij bent. ;( 
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
En ik woon in " Zuudloarn ". Dat wil toch wel wat zegn!
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Ben niet gek! Ben een helikopter.!!!!!
Misschien wel een saabcopter.
Misschien wel een saabcopter.
-
banaanengerrit
- Donateur (3x)

Heren
Mijn excuses, maar ik zit zo omhoog, aan de ene kant wil ik mijn Saab niet kwijt maar aan de andere kant moet het haast wel, ik snap de auto gewoon niet ( motir dan).
Ik ben niet te beroerd om mijn portomonnee te trekken maar ik wil graag weten waarvoor, en het liefst blijf ik er dan bij om wat bij te leren!
Verder staat er dat ik weinig antwoorden geef...klopt, ik vind dat als je antwoord geeft het ook wel ergens op moet slaan en ik er ook echt iemand mee kan helpen, een dom antwoord helpt een ander alleen maar aan meer narigheid
Ik baal van mijn lompe bericht, en nogmaals mijn excuses hiervoor, maar ik wil zo graag mijnnSaab weer normaal aan het rijden hebben, en ik kan het maar niet vinden, en wordt daarom misschien als vervelend gezien....ik bedoel het echt niet zo het zal ongetwijfeld lomp neer zijn gezet, zal mijn onhandige taalknobbel zijn, ook hiervoor mijn excuses!
Heren en dames ik ga even door het stof.... en helaas moet ik op de meeste vragen op het forum verstek laten gaan, ik weet het (nog) niet, en misschien daarom ook wel mijn vervelende misschien voor sommige irritante vragen, ik ben mij daar niet van bewust, daar dan ook mijn excuses voor.
Mss dat u mij kunt vergeven......
Mijn excuses, maar ik zit zo omhoog, aan de ene kant wil ik mijn Saab niet kwijt maar aan de andere kant moet het haast wel, ik snap de auto gewoon niet ( motir dan).
Ik ben niet te beroerd om mijn portomonnee te trekken maar ik wil graag weten waarvoor, en het liefst blijf ik er dan bij om wat bij te leren!
Verder staat er dat ik weinig antwoorden geef...klopt, ik vind dat als je antwoord geeft het ook wel ergens op moet slaan en ik er ook echt iemand mee kan helpen, een dom antwoord helpt een ander alleen maar aan meer narigheid
Ik baal van mijn lompe bericht, en nogmaals mijn excuses hiervoor, maar ik wil zo graag mijnnSaab weer normaal aan het rijden hebben, en ik kan het maar niet vinden, en wordt daarom misschien als vervelend gezien....ik bedoel het echt niet zo het zal ongetwijfeld lomp neer zijn gezet, zal mijn onhandige taalknobbel zijn, ook hiervoor mijn excuses!
Heren en dames ik ga even door het stof.... en helaas moet ik op de meeste vragen op het forum verstek laten gaan, ik weet het (nog) niet, en misschien daarom ook wel mijn vervelende misschien voor sommige irritante vragen, ik ben mij daar niet van bewust, daar dan ook mijn excuses voor.
Mss dat u mij kunt vergeven......
-
Ewout
- Donateur (5x)

Tof bericht van je, na de nodige kinderachtige reacties hierboven. Kan je wat met de reactie van Sapphire?
-
banaanengerrit
- Donateur (3x)

Yep daar kan ik wat mee super!!
Vooral dat 120 pk gebeuren, kan nu gerichter zoeken.
Albert
Vooral dat 120 pk gebeuren, kan nu gerichter zoeken.
Albert
-
coppe218
- Donateur (3x)

Mooi dat ondanks het forse afdwalen in dit topic, de ts de tof heeft genomen door het stof te gaan en wellicht tot en oplossing te komen.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk