wielmoeren voor minilites/silverspokes
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Hoi Bak, heb zelf afgelopen week bij AVA in Groningen een setje gescoord om mijn INCA's op slot te zetten. (Helaas het laatste paar)
Maar daarnaast lagen volgens mij, de moeren die jij zoekt.
www.ava.nl
Osloweg 144
9723 BX, Groningen
E-mailadres
ava@ava.nl
Telefoon
050-5416433 NB:bellen is alleen nuttig als je de 'spoed' en de diameter van je draadeinden kunt specificeren, anders kunnen ze je niet helpen en moet je er persoonlijk naartoe
Maar daarnaast lagen volgens mij, de moeren die jij zoekt.
www.ava.nl
Osloweg 144
9723 BX, Groningen
E-mailadres
ava@ava.nl
Telefoon
050-5416433 NB:bellen is alleen nuttig als je de 'spoed' en de diameter van je draadeinden kunt specificeren, anders kunnen ze je niet helpen en moet je er persoonlijk naartoe
-
bak
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Ja, Ronal Minilites, 'banaanvelgen', moeten vastgezet met cilindrische moeren (de rechtse op het plaatje hierboven...)nacra 93 schreef:dat zijn geen ronal silverspokes maar vast gb minilites

Die andere moeren heten 'conisch' omdat de zitting kegelvormig is...

-
bak
- Geregistreerd lid
-
bak
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
faq.php#24bak schreef:
viewtopic.php?t=3121
Volg eerst eens die links en probeer ook eens de 'Wijzig' en 'Voorbeeld' knoppen voordat je op OK klikt......
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
OK. De soccerballs op een 95/96/97 zitten met cilindrische bouten vast, lijkt me sterk dat die Ronals anders zijn.paul99gl83 schreef:Ze zitten gewoon met de conische vast. Misschien dat dat anders is bij een 95/96/Sonett...

Ik had begrepen dat i.h.a. stalen velgen met conische bouten/moeren vast zaten en lichtmetalen velgen met cilindrische.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Op de 99/90/900 zitten de Soccerball en Inca velgen met cilindrische moeren vast. De rest met conische. Ik heb het hier alleen over officieel door Saab geleverde wielen. De GB's blijken een ander type conische moeren nodig te hebben.72sonett-III schreef:OK. De soccerballs op een 95/96/97 zitten met cilindrische bouten vast, lijkt me sterk dat die Ronals anders zijn.paul99gl83 schreef:Ze zitten gewoon met de conische vast. Misschien dat dat anders is bij een 95/96/Sonett...
Ik had begrepen dat i.h.a. stalen velgen met conische bouten/moeren vast zaten en lichtmetalen velgen met cilindrische.