Nurburgring: 8 nov.
-
Maarten
- Lid van verdienste
Nurburgring: 8 nov.
Zaterdag 8 november gaan we weer naar Duitsland voor een bezoek aan de Nurburgring. Iedereen die graag eens een rondje over dit prachtige circuit wil rijden, of zich gewoon wil vergapen aan de auto's bij de 'Ring is van harte welkom om mee te gaan. Mijn passagiersstoel is ook nog vrij.
We vertrekken om 9:00 vanaf IKEA in Eindhoven.
1.Mark (Audi RS2)
2. Maarten (Saab 900)
3.
4.
5.
1.Mark (Audi RS2)
2. Maarten (Saab 900)
3.
4.
5.
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: Nurburgring: 8 nov.
Ben jammergenoeg nog steeds bezig met verhuizen, dus laat het weer afweten.Maarten schreef:Zaterdag 8 november gaan we weer naar Duitsland voor een bezoek aan de Nurburgring. Iedereen die graag eens een rondje over dit prachtige circuit wil rijden, of zich gewoon wil vergapen aan de auto's bij de 'Ring is van harte welkom om mee te gaan. Mijn passagiersstoel is ook nog vrij.
1.Mark (Audi RS2)
2. Maarten (Saab 900)
3.
4.
5.
veel plezier (enneh...wel foto's maken he?
groeten Sander
-
bram
- Geregistreerd lid
BALEN!!!
ik had zo graag meegewilt maar ik moet werken bij de post. Als jullie dit eerder hadden aangegeven dan was ik graag meegegaan.
Wat baal ik hiervan zeg, echt! wat een pech.. komen er nog meer dagen?
hou me op de hoogte, alleen wat eerder.
gr bram
ik had zo graag meegewilt maar ik moet werken bij de post. Als jullie dit eerder hadden aangegeven dan was ik graag meegegaan.
Wat baal ik hiervan zeg, echt! wat een pech.. komen er nog meer dagen?
hou me op de hoogte, alleen wat eerder.
gr bram
-
Hanm
- Lid van verdienste
Same here... Ik zou ook graag eens aan zo'n dag deelnemen maar dit is te kort dag, dat ga ik niet meer voor elkaar krijgen 
-
bram
- Geregistreerd lid
dan zitten we in hetzelfde schuitje Hanm, erg jammer
Anders moeten wij maar een datum prikken hanm,
Anders moeten wij maar een datum prikken hanm,
-
Injectie
- Moderator
Ik ga schuiven in mijn planning. Dat word vrijdag boodschappen doen met de 9-5 hirsch-performance
. Vervolgens Feestje op de Zaak en zat errug vroeg richting eindhoven...... Hoop dat het lukt. Ik bel Mark vrij of zaterdag de definitieve bevestiging.
1.Mark (Audi RS2)
2. Maarten (Saab 900)
3. Desmond (95 % kans) (Saab 9000 die niet harder mag als 180
)
4.
5.
1.Mark (Audi RS2)
2. Maarten (Saab 900)
3. Desmond (95 % kans) (Saab 9000 die niet harder mag als 180
4.
5.
-
Marc
- Lid van verdienste
wil ook wel meekomen, als ik het vrije passagiersstoeltje van Maarten mag opeisen. Hopelijk wordt het mooi weer
Marc
Marc
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Hmmm, dat wilde ik ook doen, die vrije passagiersstoel van Maarten opeisen...
We zullen zien
, anders denk ik dat er ook nog wel een plekje in de RS2 is
Tijn
We zullen zien
Tijn
-
MarkA
- Geregistreerd lid
My passenger seat is now full - Taken up with Eric vS.
-
Injectie
- Moderator
Tijn je kan wel met mij mee. Mijn 95 % is inmiddels 100 % zeker ik ga!!!!! Je belt maar effe kun je me gelijk vertellen waar ik die Ikea kan vinden.
Zie jullie Zaterdag
Zie jullie Zaterdag
-
turboflix
- Donateur

o.k...o.k.
Ik ga mijn best doen aan het thuisfront
want IK WIL OOK EENS MEE..
haha
denk niet dat ik zelf t circuit op ga maar lijkt me beregezellig.
Ik kom (als ik kan) met de t900s16
grtz,
fliks
Ik ga mijn best doen aan het thuisfront
haha
denk niet dat ik zelf t circuit op ga maar lijkt me beregezellig.
grtz,
fliks
-
Injectie
- Moderator
Pas op flix de nordschleife kent vele gevaren.......Verslaving is er een van. De eerste keer dat ik ging ging ik ook niet zelf rijden. Heb toen toch een rondje gereden. En er zullen er nog meer volgen.

-
Maarten
- Lid van verdienste
We zouden het erg leuk vinden als je mee zou gaan met je 900. Je hoeft niet het circuit op om een leuke dag te hebben.turboflix schreef:denk niet dat ik zelf t circuit op ga maar lijkt me beregezellig.
Het lange stuk Autobahn naar de Nurburgring, de schnitzels in het restaurant "de groene hel" en al de aparte auto's op het parkeerterrein maken het al de moeite waard.
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Felix,
Gezellig als je mee gaat!
Desmond, bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik in het groene 'Kanon' ga zitten!
Gezellig als je mee gaat!
Desmond, bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik in het groene 'Kanon' ga zitten!
-
easy
- Geregistreerd lid
Heren,
Ik wil jullie morgen een waanzinnig "snelle" dag toewensen, de volgende keer wil ik ook mee, maar het is nu te kort dag. Moet trouwens toch ook eerst de "handling" in orde hebben. Ik zie de fotos wel tegemoet hier op het forum. Gaaf zeg, alleen de rit ernaar toe al op de autobahn
Gr,
Peter
PS, jullie hebben fantastisch weer!!
Ik wil jullie morgen een waanzinnig "snelle" dag toewensen, de volgende keer wil ik ook mee, maar het is nu te kort dag. Moet trouwens toch ook eerst de "handling" in orde hebben. Ik zie de fotos wel tegemoet hier op het forum. Gaaf zeg, alleen de rit ernaar toe al op de autobahn
Gr,
Peter
PS, jullie hebben fantastisch weer!!