6 cilider 9.5 NG
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: 6 cilider 9.5 NG
Gezien je het hebt over Kardol en Oak metallic, zal je wel de 9-5 hebben gekocht met 20 inch Star wielen (niet veel geziene optie). Klopt dat?
Overigens is Oak wel in Nederland verkocht, ik heb het althans op een paar Nederlandse 9-5NGs gezien en het stond ook in de Nederlandse brochure, maar veel geleverd zal het wel niet zijn.
Overigens is Oak wel in Nederland verkocht, ik heb het althans op een paar Nederlandse 9-5NGs gezien en het stond ook in de Nederlandse brochure, maar veel geleverd zal het wel niet zijn.
-
trollhans
- Geregistreerd lid
Klopt precies,.Die 20 inch en 5 spaaks velgen had ik ook nog nooit in ned gezien.
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Oak is inderdaad in NL verkocht, mijn (naar België geëxporteerde) origineel Nederlandse TTiD4 Aero had die kleur. Een heule mooie kleur naar mijn mening!
-
gewoonikke
- Geregistreerd lid
We zullen het maar niet hebben over dat je het eerste woord van een zin met een hoofdletter begint en eindigt met een leesteken.Funky Dude schreef:cilider

-
trollhans
- Geregistreerd lid
Ben in het gelukkige bezit van de 6 cyl.xwd met hirsch pakket.(330ps en 430nm)Maar ik zoek ook de originele hirsch uitlaat die nergens is te krijgen.Echter een bezoek in kiel bij saab lafrentz leerde mij dat er nu een soortgelijke pijp beschikbaar is (edelstaal)met 4 uitgangen aan het eind (zoals de originele uitlaat van hirsch)Prachtig om te zien (op foto gezien bij dhr Lafrentz)en absoluut uniek .(ook de bijbehorende sound)MAAR : prijs excl.montage 2450 euro.Heb geen idee wat een gewone uitlaat voor die 6 cilinder kost.
Heeft iemand van u info wat zo"n pijp (dus het geheel)standaard kost voor die 6 cilinder xwd?Dank voor reacties.
Heeft iemand van u info wat zo"n pijp (dus het geheel)standaard kost voor die 6 cilinder xwd?Dank voor reacties.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Kijk ook eens naar een Insignia OPC uitlaat... bijna gelijk aan Hirsch
-
trollhans
- Geregistreerd lid
En het is gebeurd!Een nieuwe Hirsch uitlaat op de 9.5 NG .In Kiel gemonteerd bij Lafrentz en chef monteur en Lafrenz zelf hebben naast de uitlaat ook nog de Hirsch velgen erop incl brembo en gekoelde schijven .Nog 1 set beschikbaar zonder schijven en remblokken .Kost wel een paar centen.Top speed tussen Hamburg en Bremen gehaald met Hirsch pakket 280 km op teller!!En de sound ??.Om te rillen.Wat een auto.Aanrader voor een ieder die de Saab tot iets blijvends en unieks willen maken .Ik kan geinteresseerden alle info versterekken.
-
trollhans
- Geregistreerd lid
Sorry voor type fout. Moet zijn :verstrekken!Reactie gedaan omdat er nogal wat taal puristen onder ons zijn.
-
millerman
- Donateur (3x)

Ach, als je alles voor taalpuristen wilt verbeteren, heb je nog wel meer werk te doen.
Maar het gaat om de beleving die je beschrijft, die klinkt goed door in je verhaal
Maar het gaat om de beleving die je beschrijft, die klinkt goed door in je verhaal
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

past dat 1 op 1 onder een NG 9-5 turbo 6?DionHPT schreef: ↑za 28 apr, 2018 21:05Kijk ook eens naar een Insignia OPC uitlaat...
En die uitlaat van Hirsch; los van de eindstukken; wat is daar allemaal anders aan? Grotere diameter? sport kat? andere downpipe?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Spatje
- Donateur (3x)

Niet teveel herrie op de lange ritten? Ziet er wel erg mooi uit..