Zondag 7 oktober Herfstrit - Deventer Koek
-
theun
- Donateur (3x)

Re: Zondag 7 oktober Herfstrit - Deventer Koek
Hoe is de verdeling t/m 900classic en alles van daarna van de reeds opgegeven equipes?
-
theun
- Donateur (3x)

Ach, wat kan het schelen. We komen ook!theun schreef: ↑ma 17 sep, 2018 15:53Hoe is de verdeling t/m 900classic en alles van daarna van de reeds opgegeven equipes?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik kan helaas niet maar ik wens iedereen veel plezier!
-
ahbijker
- Donateur (4x)

De Herfstrit DEVENTER KOEK is VOLGEBOEKT.
Alle aanmeldingen tot aan dit moment (maandag 17 september 19 uur zijn ingeschreven). We hebben nu 60 aanmeldingen en -zoals eerder geschreven- is dat voor ons een maximaal aantal om de veiligheid en de organisatie vlotjes te kunnen laten verlopen.
Er wordt voor nu een reserve lijst aangemaakt voor het geval er iemand zich afmeldt. Dat kan via dezelfde weg worden gemaild. Garantie van deelname kunnen we natuurlijk niet geven. We hopen op je begrip.
Het wordt een prachtige dag; dat staat wel vast!
Alle aanmeldingen tot aan dit moment (maandag 17 september 19 uur zijn ingeschreven). We hebben nu 60 aanmeldingen en -zoals eerder geschreven- is dat voor ons een maximaal aantal om de veiligheid en de organisatie vlotjes te kunnen laten verlopen.
Er wordt voor nu een reserve lijst aangemaakt voor het geval er iemand zich afmeldt. Dat kan via dezelfde weg worden gemaild. Garantie van deelname kunnen we natuurlijk niet geven. We hopen op je begrip.
Het wordt een prachtige dag; dat staat wel vast!
-
Peters 9-3
- Geregistreerd lid
Nog even een vraagje over de rit.
Is dit zonder navigator te doen of moet er iemand meekijken voor de juiste route?
Is dit zonder navigator te doen of moet er iemand meekijken voor de juiste route?
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Dank voor je vraag!Peters 9-3 schreef: ↑do 20 sep, 2018 0:53Nog even een vraagje over de rit.
Zonder navigator is het prima te doen. Je rijdt dan wat dichter op je voorganger. De raadsels en puzzels kun je dan beter achterwege laten.
-
Peters 9-3
- Geregistreerd lid
Tnx voor de uitleg , tourritje voor mij dusahbijker schreef:Dank voor je vraag!Peters 9-3 schreef: ↑do 20 sep, 2018 0:53Nog even een vraagje over de rit.
Zonder navigator is het prima te doen. Je rijdt dan wat dichter op je voorganger. De raadsels en puzzels kun je dan beter achterwege laten.

-
ahbijker
- Donateur (4x)

Leuk! Voor de zekerheid: ik herken je naam zo niet, maar je hebt ons gemaild neem ik aan?jj15 schreef: ↑ma 17 sep, 2018 15:21Ook aangemeld met een Saab 900 GL
-
Peters 9-3
- Geregistreerd lid
Klopt ik heb gemaild, Peter Momahbijker schreef:Leuk! Voor de zekerheid: ik herken je naam zo niet, maar je hebt ons gemaild neem ik aan?jj15 schreef: ↑ma 17 sep, 2018 15:21Ook aangemeld met een Saab 900 GL
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Deze miste ik. Excuus.theun schreef: ↑ma 17 sep, 2018 15:53Hoe is de verdeling t/m 900classic en alles van daarna van de reeds opgegeven equipes?
Ik kan je zeggen dat een groot deel de 900 is.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

-
ahbijker
- Donateur (4x)

-
ahbijker
- Donateur (4x)

Zojuist is de briefing van 7 oktober gemaild aan alle deelnemers!
Tot zondag 7 oktober.
Tot zondag 7 oktober.
-
theun
- Donateur (3x)

Dan gaat er iets niet goed, ik heb niks ontvangen!ahbijker schreef: ↑wo 26 sep, 2018 12:28Zojuist is de briefing van 7 oktober gemaild aan alle deelnemers!
Tot zondag 7 oktober.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

In je spampostvak misschien?
Wat is je achternaam en woonplaats? Dan kan ik je vinden.