klapraampjes
-
pinguin
- Geregistreerd lid
klapraampjes
ik zou graag mijn vaste zij/achter ramen vervangen door klapraampjes, de ramen heb ik inmiddels gevonden maar hoe kom ik aan de rubbers? (heb een 99 sedan uit '74)
-
Tool
- Geregistreerd lid
Re: klapraampjes
Die zijn hetzelfde als die van de 900 3drs bij mijn weten.
-
ROSIER
- Donateur (2x)

Ik heb nog een 99 donor staan, pb maar als je de rubbers wilt overnemen.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Die van een 900 zijn langer dan die van een 99, de rubbers op zich zijn wel hetzelfdeTool schreef: ↑do 24 jan, 2019 7:41Die zijn hetzelfde als die van de 900 3drs bij mijn weten.
-
mba
- Geregistreerd lid
Rubbers 900drs zijn sowieso beter ( langer): die dingen krimpen altijd, worden eigenlijk te kort voor de 3drs maar zijn dan uitstekend geschikt voor de 2drs. Raampjes van de 3drs zijn te groot voor 2drs, maar er is naturlijk ook de 900 2drs en 90.
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Dank voor de reacties!
zijn de 900 rubbers nog ergens nieuw te krijgen ? of is er iemand die op kan meten hoe de rubbers eruit zouden moeten zien ?
ik kwam online ook nog het een en ander tegen wat misschien past .. ?!?
https://nl.aliexpress.com/item/05-Rubbe ... st=ae803_5
zijn de 900 rubbers nog ergens nieuw te krijgen ? of is er iemand die op kan meten hoe de rubbers eruit zouden moeten zien ?
ik kwam online ook nog het een en ander tegen wat misschien past .. ?!?
https://nl.aliexpress.com/item/05-Rubbe ... st=ae803_5
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Heb je bevestiging punten voor het sluitmechanisme in de c-stijl? Ik wou hetzelfde doen bij mijn my83 maar dat is niet gelukt.
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Geen idee, of er bevestigingspunten zijn, in Overschild zeiden ze dat dat allemaal voorbereid was .. :/
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Paul99 schreef: ↑zo 03 feb, 2019 14:13Heb je bevestiging punten voor het sluitmechanisme in de c-stijl? Ik wou hetzelfde doen bij mijn my83 maar dat is niet gelukt.
nope, geen bevestiging punten

-
Paul99
- Geregistreerd lid
De gaten in de b-stijl zijn wel duidelijk. Als ze er zitten....
-
Raggare
- Geregistreerd lid
En als ze er zitten dan zitten ze aan de buitenkant van de B-style niet aan de binnenkant
-
pinguin
- Geregistreerd lid
maar dan dus toch achter het rubber ? (dan is er misschien nog hoop)Raggare schreef: ↑zo 17 mar, 2019 17:34En als ze er zitten dan zitten ze aan de buitenkant van de B-style niet aan de binnenkant
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Ik heb ook een 99 sedan maar dan van 1984. Ik heb daar ook klapraampjes in gezet maar er was niks voorbereid op klapramen. Dus meten, kijken, weer meten en kijken, weer meten en kijken en toen boren 
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Goed bezig ! is het gelukt ? (zonder lekkage bedoel ik dan vooral)Raggare schreef: ↑zo 17 mar, 2019 21:56Ik heb ook een 99 sedan maar dan van 1984. Ik heb daar ook klapraampjes in gezet maar er was niks voorbereid op klapramen. Dus meten, kijken, weer meten en kijken, weer meten en kijken en toen boren![]()
-
Rico1303
- Donateur (2x)