Ook al meteen een (makkelijk verhelpbaar) euveltje opgespoord, vermoedelijk aanlopend ventilatortje van de binnentemperatuursensor (ratelt tijdje door na afzetten contact).
Helaas ook wat kapotte plekjes in de kap, hoewel die verder overigens mooi waterdicht is. Constructie werkt wel erg goed, vind de kap alleen boven de voorste stoelenrij wel wat aparte kuiltjes hebben. Ik twijfel verder nog of de auto naast de climat control ook airco en stoelverwarming heeft (zie de daarvoor bekende symbooltjes niet staan).
Maar het is een erg mooie auto verder in een schitterende kleur grijs (één tintje donkerder dan zilver). In positieve zin lastig dus! Motor loopt mooi (neem aan wel BS gevoelig?) en hoewel ik nu weet wat een torderende carrosserie betekent, rijdt het verder ook prima. Niet zo leuk als een 900 classic 16T, maar wel gewoon oké. Het leukste is het dak open en de open lucht ervaren tijdens het rijden: geweldig!
Ik zal proberen wat foto's te posten om de ervaringen visueel te larderen. Tips t.a.v. de auto welkom!