99 verkort... :-(
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
en het was gisteren zover.. het moment supreme.. om 8 uur 's-ochtends naar de schadehersteller, om de 99 op te halen en af te bouwen door onszelf.
het ziet er weer helemaal strak uit
- meteen het gat in de wielkast [bij ruitesproeierreservoir] dicht, en het gaatje onder de bumper in de carterbeschermplaat is ook dicht...
helaas was het weer er niet naar om vandaag wat fotos te schieten.. [en gisteren geen camera bij me].
nadat we alle electronica weer hadden aangesloten en ingebouwd, plus ontsteking en koeling was het starten en vroem!! kap en sluiting was zo gesteld..
ik ben weer blij als een klein jochie van 10...
het ziet er weer helemaal strak uit
helaas was het weer er niet naar om vandaag wat fotos te schieten.. [en gisteren geen camera bij me].
nadat we alle electronica weer hadden aangesloten en ingebouwd, plus ontsteking en koeling was het starten en vroem!! kap en sluiting was zo gesteld..
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
Geweldig Jelger. Ben heel benieuwd.jelger schreef:en het was gisteren zover.. het moment supreme.. om 8 uur 's-ochtends naar de schadehersteller, om de 99 op te halen en af te bouwen door onszelf.
het ziet er weer helemaal strak uit- meteen het gat in de wielkast [bij ruitesproeierreservoir] dicht, en het gaatje onder de bumper in de carterbeschermplaat is ook dicht...
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
en dan nu de plaatjes.. ehm ja ik werk gewoon dus met die vroege verduistering.. afijn, het is wel duidelijk zo
inderdaad, weer de originele grille erop - heb de oude lamp frames nog wel, maar de grille [oud type] was dermate aan gruzelementen dat die weg is. De lampen zelve van de ronde US units zitten nog ergens in de mail, ik hoop dat ik dat nog voor de kerst rondkrijg allemaal
.

inderdaad, weer de originele grille erop - heb de oude lamp frames nog wel, maar de grille [oud type] was dermate aan gruzelementen dat die weg is. De lampen zelve van de ronde US units zitten nog ergens in de mail, ik hoop dat ik dat nog voor de kerst rondkrijg allemaal

-
DaVinz
- Geregistreerd lid