IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door Ewout » di 13 aug, 2019 12:14


jelger
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door jelger » di 13 aug, 2019 12:14

Raggare schreef:
di 13 aug, 2019 11:04
Facebook, voor heel veel zaken moet je tegenwoordig op Facebook zijn en dus ook voor foto,s van de meeting en Weerselo
Wat ik langs zag komen viel tegen. Weet je zeker dat Saab rijders anno 2019 niet massaal op Insta zitten? :wow:

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door Ewout » di 13 aug, 2019 12:19

Daar is inderdaad wel een van de mooiste foto's te vinden :wink:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door Ewout » di 13 aug, 2019 12:35

Hier nog wat van mijn korte verblijf op zondag:

Afbeelding

Afbeelding

Mooie 9- Hirsch:

Afbeelding

Afbeelding

Een echt schitterende 99 turbo II:

Afbeelding

Verschil tussen 'standaard' 9000 turbo steilneusje en sportversie van de zalmneus:

Afbeelding

Afbeelding

Plakradio:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een 900i met een hoge knuffelfactor:

Afbeelding

900 Airflow:

Afbeelding

Een tritsje 95's:

Afbeelding

Echt schitterende 9000 CD in Magenta:

Afbeelding

Een leuke 900 in dezelfde kleur:

Afbeelding

Ik kwam mijn oude 9000 Aero ook nog tegen, die er intussen weer schitterend uitziet:

Afbeelding

Afbeelding

Prachtige 900 sedan met coole stickers:

Afbeelding

Afnemende drukte:

Afbeelding

Op de terugweg in de file:

Afbeelding

jelger
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door jelger » di 13 aug, 2019 12:43

Mooie foto's! Had helaas wat anders te doen, anders was ik graag langs gewapperd.

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door turbopilot » di 13 aug, 2019 14:44

Die ZK wilde niet meer starten, heb nog even geprobeerd en het leek erop dat de benzinepomp niet aansloeg.

Bleek later ook zo, volgens mij heeft iemand van saabworld later het relais doorverbonden, kon hij toch weer rijdend naar huis.

Randolph
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door Randolph » di 13 aug, 2019 16:06

Zondagmorgen even wezen kijken....AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Randolph
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door Randolph » di 13 aug, 2019 16:07

En een vreemde eend in de bijt haha AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door esalet » di 13 aug, 2019 16:55

Hier nog twee fotootjes van mij, met links de steenrode "wonder-99" die maar liefst 4,5 pk méér heeft dan de fabrieksopgave!
Afbeelding
En de mooie Platinablauwe import van een bekende (GS-011-* uit het register) is trouwens te koop "for the right person", hij heeft er geen haast mee.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door Gårdarket » di 13 aug, 2019 17:08

Al met al een hoop leuke foto's en af en toe een enkele bekende auto :sweden:

Gebruikersavatar
9000turbo85
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door 9000turbo85 » di 13 aug, 2019 17:57

Heel vreemd, we zijn het hele weekend geweest, maar toch zie ik veel foto’s en besef ik dat ik veel gemist heb..AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door Joopyboy » di 13 aug, 2019 18:35

Zoals toegezegd, een paar van mijn fotootjes.

Rijtje 95’s op de showcase
Afbeelding

Afbeelding

Van 95 naar 9-5 estate
Afbeelding

99 T16 met airflow en whaletail (en te koop bij Saabworld, dacht ik)
Afbeelding

De enorme dubbele rij met Saabs, alleen maar Saabs
Afbeelding

Terug in Weerselo
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gescoord op de onderdelenmarkt en als een kind zo blij ben ik met een vervangend achterspatbord voor mijn 95 :D
Afbeelding

En tenslotte, gespot door Ewout 8)
Afbeelding

Zoals ik al schreef, heb ik veel, heel veel meer gezien en ongetwijfeld ook nog gemist :wink:

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door esalet » di 13 aug, 2019 19:41


Gebruikersavatar
jaap noord
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door jaap noord » di 13 aug, 2019 20:01

De mooiste!!???
Niemand een foto van gemaakt?
Stond ook een beetje achteraf.
Mooi patina, mooi gerestaureerd. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jaap noord
Geregistreerd lid

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo

Bericht door jaap noord » di 13 aug, 2019 20:05

En deze !!??AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie