IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Of neem hier een kijkje: https://www.oypo.nl/nl/7c1dd4bc1d1bd441
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Wat ik langs zag komen viel tegen. Weet je zeker dat Saab rijders anno 2019 niet massaal op Insta zitten?Raggare schreef: ↑di 13 aug, 2019 11:04Facebook, voor heel veel zaken moet je tegenwoordig op Facebook zijn en dus ook voor foto,s van de meeting en Weerselo
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Daar is inderdaad wel een van de mooiste foto's te vinden


-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Hier nog wat van mijn korte verblijf op zondag:


Mooie 9- Hirsch:


Een echt schitterende 99 turbo II:

Verschil tussen 'standaard' 9000 turbo steilneusje en sportversie van de zalmneus:


Plakradio:




Een 900i met een hoge knuffelfactor:

900 Airflow:

Een tritsje 95's:

Echt schitterende 9000 CD in Magenta:

Een leuke 900 in dezelfde kleur:

Ik kwam mijn oude 9000 Aero ook nog tegen, die er intussen weer schitterend uitziet:


Prachtige 900 sedan met coole stickers:

Afnemende drukte:

Op de terugweg in de file:



Mooie 9- Hirsch:


Een echt schitterende 99 turbo II:

Verschil tussen 'standaard' 9000 turbo steilneusje en sportversie van de zalmneus:


Plakradio:




Een 900i met een hoge knuffelfactor:

900 Airflow:

Een tritsje 95's:

Echt schitterende 9000 CD in Magenta:

Een leuke 900 in dezelfde kleur:

Ik kwam mijn oude 9000 Aero ook nog tegen, die er intussen weer schitterend uitziet:


Prachtige 900 sedan met coole stickers:

Afnemende drukte:

Op de terugweg in de file:

-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Mooie foto's! Had helaas wat anders te doen, anders was ik graag langs gewapperd.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Die ZK wilde niet meer starten, heb nog even geprobeerd en het leek erop dat de benzinepomp niet aansloeg.
Bleek later ook zo, volgens mij heeft iemand van saabworld later het relais doorverbonden, kon hij toch weer rijdend naar huis.
Bleek later ook zo, volgens mij heeft iemand van saabworld later het relais doorverbonden, kon hij toch weer rijdend naar huis.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Zondagmorgen even wezen kijken....

















-
Randolph
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
En een vreemde eend in de bijt haha 





-
esalet
- Donateur (8x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Hier nog twee fotootjes van mij, met links de steenrode "wonder-99" die maar liefst 4,5 pk méér heeft dan de fabrieksopgave!

En de mooie Platinablauwe import van een bekende (GS-011-* uit het register) is trouwens te koop "for the right person", hij heeft er geen haast mee.


En de mooie Platinablauwe import van een bekende (GS-011-* uit het register) is trouwens te koop "for the right person", hij heeft er geen haast mee.

-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Al met al een hoop leuke foto's en af en toe een enkele bekende auto 
-
9000turbo85
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Heel vreemd, we zijn het hele weekend geweest, maar toch zie ik veel foto’s en besef ik dat ik veel gemist heb..























-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Zoals toegezegd, een paar van mijn fotootjes.
Rijtje 95’s op de showcase


Van 95 naar 9-5 estate

99 T16 met airflow en whaletail (en te koop bij Saabworld, dacht ik)

De enorme dubbele rij met Saabs, alleen maar Saabs

Terug in Weerselo



Gescoord op de onderdelenmarkt en als een kind zo blij ben ik met een vervangend achterspatbord voor mijn 95

En tenslotte, gespot door Ewout

Zoals ik al schreef, heb ik veel, heel veel meer gezien en ongetwijfeld ook nog gemist
Rijtje 95’s op de showcase


Van 95 naar 9-5 estate

99 T16 met airflow en whaletail (en te koop bij Saabworld, dacht ik)

De enorme dubbele rij met Saabs, alleen maar Saabs

Terug in Weerselo



Gescoord op de onderdelenmarkt en als een kind zo blij ben ik met een vervangend achterspatbord voor mijn 95

En tenslotte, gespot door Ewout

Zoals ik al schreef, heb ik veel, heel veel meer gezien en ongetwijfeld ook nog gemist
-
esalet
- Donateur (8x)

Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
Waanzinnig veel foto's hier:
https://www.flickr.com/search/?text=intsaab%202019
https://www.flickr.com/search/?text=intsaab%202019
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2019 - 9-11 aug 2019 in Weerselo
De mooiste!!???
Niemand een foto van gemaakt?
Stond ook een beetje achteraf.
Mooi patina, mooi gerestaureerd.


Niemand een foto van gemaakt?
Stond ook een beetje achteraf.
Mooi patina, mooi gerestaureerd.







