Ik ben geïnteresseerd in een saab 99 combi coupé (heb tot nu toe enkel ervaring met de grotere broer, een 900 turbo), en zou deze willen ombouwen tot turbo versie (of look a like turbo) omdat de echte CC turbo's onbetaalbaar worden en bijna "onvindbaar"
Ik heb deze gevonden en vroeg me af of de stoelen origineel zijn? De verkoper vertelt me dat deze 110 pk heeft (dubbele carbu), welk type combi coupe is dit dan? Gezien de deuren is dit een 1976 (jaartal is volgens de verkoper 1980, maar de hendel om de deur open te doen is net iets anders, en wijst meer richting 76' en ouder...)?
Met een hatchback spoiler, inca velgen, een front spoiler en wat emblemen, kan hij aardig doorgaan voor een turbo look
Oja, de prijs...wat is een dergelijke "zonder roest" harde CC van 1976 manueel, waard in "NIET" rijdende toestand (gezien ik er toch een turbo in zou leggen, is een motor niet noodzakelijk)?
Nog een belangrijke vraag, hoe hard trekt een 99 van 1976 op een 900 van 1980? (denk aan; remmen, motor ophanging,...)