Max Verstappen

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Michel o
Donateur
Donateur

Re: Max Verstappen

Bericht door Michel o » vr 06 dec, 2019 23:58

Geluk met een auto moet je nu eenmaal hebben geld zowat voor ieder merk.
Voordat ik het vergeet de absoluut leukste ervaring wat ik met een Renault heb gehad, grijs verleden mijn Volvo stond in een garage moest naar de kapper met de Kids ivm communie van de jongste had de Renault geleend van een hulpvaardige buurman die schijnbaar plantjes had staan, wat ik niet wist.

Kwam bij de kapper alles geregeld wat gebabbeld daar en die had nog wat versieringen die we mee mochten nemen.
Denk prima altijd welkom dus we lopen naar de auto doen de kofferbak open voor in te laden..... En wat ligt in de kofferbak recht voor mijn en de kapster zijn neus een complete afzuig installatie voor een wietplantage :-P+ :-P+ kapster natuurlijk direct een rare blik en probeer dan maar eens uit te leggen dat deze auto niet van jezelf is en de spullen wat erin liggen al helemaal niet :oops:

Das iets die vergeet ik nooit meer..

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » za 07 dec, 2019 10:08

Max heeft op het FIA gala de prijs voor mooiste inhaalactie gewonnen, in de gp van GB. Toen Vettel hem aanreed..... .

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » za 07 dec, 2019 11:24

Nog even terugkijken:

https://youtu.be/iuA2BT37Xkc

web
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door web » za 07 dec, 2019 12:59

Michel o schreef:
vr 06 dec, 2019 23:58
..... En wat ligt in de kofferbak recht voor mijn en de kapster zijn neus een complete afzuig installatie voor een wietplantage :-P+ :-P+ kapster natuurlijk direct een rare blik en probeer dan maar eens uit te leggen dat deze auto niet van jezelf is en de spullen wat erin liggen al helemaal niet :oops:

Das iets die vergeet ik nooit meer..
Veelzeggend aan dat verhaal vind ik dat zowel jij áls de kapster herkenden wat dat was :mrgreen:

Michel o
Donateur
Donateur

Bericht door Michel o » za 07 dec, 2019 13:05

Lol, ach ik denk dat 75% van de Nederlanders tussen de 15 en 50 jaar zoiets wel direct herkend een grote vierkante doos met zo een afzuigventilator erop gemonteerd plus behoorlijk wat flexibele buizen (off topic)

Mooi filmpje overigens van max hij verdient de bokaal voor mooiste inhaal actie, echter ging hij niet met 4 wielen buiten de baan op het moment van leclerc inhalen? Kan me herinneren dat hem dat bij raikkonen de 3e plaats koste in America :mrgreen:

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » za 07 dec, 2019 13:49

Michel o schreef:
za 07 dec, 2019 13:05
Lol, ach ik denk dat 75% van de Nederlanders tussen de 15 en 50 jaar zoiets wel direct herkend een grote vierkante doos met zo een afzuigventilator erop gemonteerd plus behoorlijk wat flexibele buizen (off topic)
Nou nee hoor, 7,5 % komt eerder.

web
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door web » za 14 dec, 2019 21:10

Ik wist niet eens dat een plantage installatie een afzuigkap hád, laat staan hoe die er dan uitziet. Zie ik zoiets ergens liggen dan denk ik eerder aan een zagerij ofzo.

Maar ik vind het ook goed om tot de naïeve 25% gerekend te worden hoor 8)

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » za 14 dec, 2019 21:22

Volgens Max Verstappen kan 60% van het veld de titel pakken in een Mercedes..... :D

Bron: https://www.gpfans.com/nl/artikelen/485 ... -mercedes/

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » zo 15 dec, 2019 10:25

joh: ook een manier om Lewis van zijn stuk te brengen :) . De psychologische oorlogvoering is al weer in volle
gang!

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 15 dec, 2019 10:48

Ja misschien denkt Lewis wel: ik zal ze even laten zien dat ik in een Ferrari ook wereldkampioen kan worden.... :D

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » zo 15 dec, 2019 10:49

Ook een leuke :)

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 15 dec, 2019 11:27

Nico rosberg is de beste las ik gisteren

Hij versloeg Schumacher en lewis in dezelfde auto :D

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 15 dec, 2019 11:37

Als ik Nico Rosberg met een big smile als commentator bij RTL zie dan
kost het me moeite om me te herinneren dat dit slappe ventje ooit F1 gereden heeft..... :D

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 15 dec, 2019 21:41

Er zijn vandaag twee berichten over Max verschenen:
Ferrari-baas snoeihard voor Max Verstappen: “Wie ons beschuldigt van valsspelen, moet niet hopen om bij ons te rijden”

Max Verstappen hoeft momenteel niet te dromen over een stoeltje bij Ferrari, zoveel is duidelijk. Louis Camilleri, de CEO van het
Italiaanse team, stond tijdens het jaarlijkse kerstdiner van Ferrari kort de pers te woord en spaarde zijn kritiek op de rijder van
Red Bull niet. “Waarom zouden we luisteren naar wat een 22-jarige zegt”, vertelde Camilleri aan de Italiaanse pers.
Bron: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191214_04767861

Red Bull wilde graag met Honda een contract sluiten voor drie jaar. Honda wil zich slechts voor één jaar binden aan Red Bull.
Dit betekent dat Red Bull Max Verstappen ook maar voor één jaar kan vastleggen.

Bron: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/52111/ ... egen-.html

Michel o
Donateur
Donateur

Bericht door Michel o » wo 05 feb, 2020 21:07

Het gaat bijna weer beginnen voor iedereen die ziggo heeft met sport totaal je kunt nu gratis de officiële f1tv gebruiken als je deze koppelt met je ziggo account.
Zeker even doen is zeer zeker de moeite waard.

Zojuist de motor geluiden van de diverse teams ook gehoord jammer is die van redbull nog niet online.
Ferrari klonk weer als vanouds goed(voor een hybride motor gesproken dan niet te vergelijken met de oude heerlijke v12/v10/v8 sound) Mercedes klonk een beetje als een verstopte stofzuiger.
Renault tsja het fragment wat ik hoorde was alsof ze moeite hadden om hem überhaupt draaiende te houden.
Wat vinden jullie.

Plaats reactie