En de aanhouder wint

Kap werkt perfect! Heb vandaag de potmeter aan de bestuurderszijde vervangen door die van de originele kap, toen ging opeens de fifth bow met achterruit op en neer, dus het begin was er, ook nog de hele tonneau motor eruit gehaald, nagekeken en weer goed vastgezet. Wat uiteindelijk echt hielp was het ietsje verbuigen van de bedieningsarm van de potmeter van de fifth bow, die zat niet helemaal juist kennelijk(gaf dus niet de goede melding door aan de computer), bovendien kwam ik erachter dat een bedieningsarm aan dezelfde passagierszijde waar die potmeter zit, van de fifth bow een beetje gescheurd was (zag ik ook op de originele kap, was op die kap al een keer gerepareerd (gelast)), dus ook dat maar weer eventjes netjes aan elkaar gelast en jawel nadat ik alles weer had aangesloten ging de kap soepeltjes open en dicht! Nu alleen nog even kijken waarom de fifth bow net niet helemaal lekker sluit op de tonneau en alles wat ik uit de auto heb gehaald om overal goed bij te kunnen weer terug monteren en klaar...
Melding "check latches" is ook weg
Erg blij dat het gelukt is!