Beste Saabisten,
De wijzer van mijn snelheidsmeter blijft hangen op 80 km. Hij heeft dat al een aantal keren vaker gedaan evenals niet adequate snelheid aangeven, maar kwam meestal wel weer uit bij stilstand op nul. Geeft wel de omstandigheden goed aan. Iemand bekend met dit fenomeen?
Snelheids meter blijft hangen
1967-1984
-
Westef
- Geregistreerd lid
Ga naar
- ↳ Aanmelden voor de Saabmarktplaats
- Saabforum.nl
- ↳ Algemeen
- ↳ Saabforum.nl meetings
- ↳ We are many, we are SAAB - 15 jan 2012
- Algemeen
- ↳ Saab Club Nederland
- ↳ Saab Classics Vereniging Nederland
- ↳ Saab Club België
- ↳ Saab nieuws
- ↳ Saab algemeen
- ↳ Saab meetings en ritten
- ↳ Auto's algemeen
- ↳ Saab in films / op TV / op YouTube
- ↳ Gestolen Saabs
- Modellen
- ↳ 92, 93, 95, 96 en Sonett (TT)
- ↳ 95, 96 en Sonett (V4)
- ↳ 90
- ↳ 99
- ↳ 900 Classic
- ↳ 9000
- ↳ 9-3 en 900 NG
- ↳ 9-3 Sport Sedan en Estate
- ↳ 9-2X
- ↳ 9-4x
- ↳ 9-5
- ↳ 9-5 NG
- ↳ 9-7x
- Saab Extra
- ↳ Viggen
- ↳ Cabrio
- ↳ Turbo & Tuning
- ↳ LPG
- Specialisten en andere Saabgaragisten
- ↳ Saab / Orio Erkende Leveranciers + Reparateurs
- ↳ Saabspecialisten en andere bedrijven die Saabs verkopen
- Gespot
- ↳ Gespot NL
- ↳ Gespot (België)
- ↳ Gespot (overige landen)
- Saabforum Pakket Dienst en Inkoopacties